دکتر سید محمد جمالیان:

حضور پرستار با دست شکسته بر بالین بیماران کرونایی نهایت ایثار است/دیگر شاهد حضور و همراهی مدیران و مسئولان و حتی خیرین در کنار مدافعان سلامت همچون قبل نیستیم

۰۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۸ کد : ۱۰۶۵۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۰۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کادر و پرسنل مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) چندین ماه و شبانه روز با ویروس کرونا دست و پنجه نرم کردند که با انتخاب این بیمارستان به عنوان سانتر کرونا، زحمات و تلاش های آنان دو چندان شده است.
حضور پرستار با دست شکسته بر بالین بیماران کرونایی نهایت ایثار است/دیگر شاهد حضور و همراهی مدیران و مسئولان و حتی خیرین در کنار مدافعان سلامت همچون قبل نیستیم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) افزود: در ابتدا سیاست این بود که هر بیمارستان یک بخش ویژه کرونا را آماده و در زمان شیوع موج دوم، به بیماران ارائه خدمت دهند، اما معادلات به هم ریخت و با اوج گیری شیوع این ویروس پیش از موعد و در فصل گرم سال، ناگزیر به روش دوم رجوع کرده و این بیمارستان را به عنوان سانتر درمانی کرونا انتخاب کردیم.
وی اظهار داشت: نباید از حق گذشت که همه ی این عزیزان در این مدت تا حد توان تلاش کردند و در این بازدید میدانی از برخی از مراجعین و همکاران که سوال میشد، به نسبت راضی کننده بودند.
وی تاکید کرد: به خاطر کمبود منابع مالی و عدم اعطا مشوق های مالی شرمنده کلیه همکاران هستیم و سعی می کنیم ضمن تامین منابع با حضور خود و مدیران و مسئولان استانی از این بزرگواران دلجویی کرده و به آنان امیدواری هدیه کنیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه با اشاره به اینکه در موج دوم این بیماری، مدافعان سلامت فداکارانه، دلسوزانه و با وجود تمام مشکلاتی که در پیش رو دارند در حال ارائه خدمات به همنوعان خود هستند، گفت: متاسفانه در موج دوم این ویروس، قدری از همکاری و همدلی دیگر مسئولین کم شده و دیگر شاهد حضور و همراهی مدیران و مسئولان و حتی خیرین در کنار مدافعان سلامت همچون قبل نیستیم. 
دکتر جمالیان در ادامه به خرید لباس های مناسب برای حفاظت پرسنل اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به سرکشی اینجانب هر هفته یکبار، متوجه شدیم که مشکلات همکاران این مرکز، هر هفته در حال کم شدن است و امیدواریم روزی برسد که تنها و تنها به آنان خداقوت و خسته نباشید عرض کرده و از شر این ویروس منحوس خلاص شویم.
وی همچنین با اشاره به ادامه کار یکی از پرستاران با وجود شکستگی و وجود پین در دست، گفت: زبان از این همه شجاعت و فداکاری قاصر است و امیدواریم روزی برسد که بتوان این نعمات و ایثارگری ها را جبران کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از مردم خواست با رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در مراسم و هرگونه اجتماعات و انجام پروتکل های بهداشتی، زنجیره انتقال این ویروس را قطع و کادر درمانی را کمک کنند.


( ۴ )

نظر شما :