عدم رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت شهرستان محلات را ناپایدار کرده است

۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۲ کد : ۱۰۷۰۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۸
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: با توجه به حضور گسترده مردم در اجتماعات و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط برخی از آنها، وضعیت این شهرستان را ناپایدار کرده و این ناپایداری نگرانی ما را دو چندان کرده است.
عدم رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت شهرستان محلات را ناپایدار کرده است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بابک نامغ در گفتگو با برنامه تلویزیونی بامداد آفتاب از شبکه استانی آفتاب، افزود: در حال حاضر وضعیت شهرستان زرد است، اما با توجه به حضور مردم در اجتماعات به خصوص دورهمی های شبانه در پارک ها برداشته شدن محدودیت ها و همچنین عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط برخی از مردم و نیز خستگی مضاعف کادر بهداشت و درمان، این وضعیت مسلما پایدار نخواهد بود.
وی اظهار داشت: طبق گزارش های به دست آمده در روزهای اخیر، حضور مردم در میادین و پارک ها به خصوص پارک سرچشمه این شهرستان افزایش یافته که متاسفانه این مهم ابتلاء همشهریان و میزان مرگ و میر و بستری را دو چندان خواهد کرد.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات با تاکید به افزایش بازدید روزانه پرسنل بهداشتی، بیان کرد: نگرانی بزرگ و مهمترین چالش پیش روی کادر بهداشتی و درمانی، در روزها و ماه های آتی است که با ادغام آنفولانزای فصلی ویروس کرونا، مجموعه بهداشت و درمان را به چالش خواهد کشید.
دکتر نامغ در پایان از تمام مردم خواست پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش جدی بگیرند و از هرگونه حضور در اجتماعات پرهیز کرده و تا حد امکان در منزل بمانند.


نظر شما :