استفاده از تخصص و ظرفیت پزشکان برای شکست کرونا

۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۳ کد : ۱۰۷۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۴۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز آموزشی و درمانی آیت الله طالقانی گفت: استفاده بیشتر از ظرفیت علمی و تخصصی دکتر پژمان حدادی، مهمترین دلیل برگزاری این جلسه بود.
استفاده از تخصص و ظرفیت پزشکان برای شکست کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان، افزود: با توجه به قوت گرفتن این ویروس و نزدیکی به شیوع آنفولانزای فصلی و وضعیت قرمز اراک، می بایست از تخصص، وقت و انرژی پزشکانی نظیر دکتر حدادی، بیش از پیش استفاده و آنان را از درگیری کارهای اداری رها کرد.
وی اظهار داشت: دکتر حدادی در مدت ریاست خود در این بیمارستان به خصوص در ایام شیوع بیماری کرونا و رسالت این مرکز که حفاظت از مادران باردار و نوزادان بود، عملکرد قابل قبولی را از خود به جای گذاشت که ضمن تشکر از زحمات ایشان، زین پس به خاطر کمبود متخصصین در بیمارستان امیرالمومنین(ع) که به عنوان سانتر درمان کرونا انتخاب شده، از خدمات ایشان استفاده خواهد شد.
وی در ادامه برای دکتر مکتبی رییس جدید بیمارستان آیت الله طالقانی آرزوی موفقیت کرد و گفت: با توجه به اینکه این مرکز تنها مرکز زنان بوده و آموزشی نیز هست، انتظار می رود ارائه خدمات با کیفیت به مراجعین و پیگیری مجدانه بحث های آموزشی همسو با یکدیگر ارتقا یابند.
وی افزود: البته ایشان در گذشته نیز این سمت را عهده دار بوده اند و با توجه به اینکه در زمان ریاست ایشان، بیمارستان آیت الله طالقانی به موفقیت های بزرگی دست یافت، به آینده امیدواریم و مطمئنا دکتر مکتبی، از این امتحان هم سربلند بیرون خواهد آمد.
گفتنی است در این مراسم از زحمات دکتر پژمان حدادی قدردانی و دکتر مریم مکتبی به عنوان سرپرست مرکز آموزشی و درمانی آیت الله طالقانی اراک معرفی شد.


( ۳ )

نظر شما :