کرونا، مشکل سرانه تخت بیمارستانی در استان مرکزی را حادتر کرده است

۰۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۰ کد : ۱۰۷۴۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۸۴
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوع ویروس کرونا مشکل سرانه تخت بیمارستانی در استان مرکزی بویژه اراک را با مشکلات جدی‌تری همراه کرده و در این راستا بیمارستان تخصصی سرطان در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است.
کرونا، مشکل سرانه تخت بیمارستانی در استان مرکزی را حادتر کرده است

به گزارش وب دا مرکزی، محمد حسن آصفری در ستاد استانی کرونا با حضور معاون درمان و معاون توسعه وزارت بهداشت، افزود: اگر بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) تکمیل شده بود نیازی به تخلیه بیمارستان تخصصی سرطان نبود و باید یک اقدام ویژه برای تکمیل این طرح و اضافه شدن ۵۰۰ تخت بیمارستانی به استان مرکزی و شهر اراک انجام شود.
وی بیان کرد: تخصیص اعتبارات یکی دیگر از مطالبات است، برخی ناعدالتی‌ها در تخصیص اعتبارات استانی کرونا دیده می‌شود که این موضوع دور از انصاف است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان مرکزی در شیوع بیماری و زمان شروع این ویروس فاصله‌ای با استان‌های قم و مازندران ندارد، اما به لحاظ تخصیص اعتبارات فاصله زیادی دارد.
آصفری اظهار داشت: کمبود دارو نیز یکی دیگر از مشکلات جدی در امر مقابله با ویروس کرونا در استان مرکزی است که باید در این خصوص نیز نگاه ویژه صورت گیرد.
وی در پایان اظهار داشت: صنوف استان مرکزی با ویروس کرونا به شدت آسیب دیده و هنوز برخی صنوف تعطیل هستند و به واقع پرداخت تسهیلات ۱۲۰ تا ۱۸۰ میلیون ریالی دولت با سود ۱۸ درصد، مشکلی از آنها حل نمی‌کند و باید چاره‌ اندیشی ویژه در این خصوص صورت گیرد.


( ۳ )

نظر شما :