جمهوری اسلامی باید در شاخص معالجه کرونایی‌ها پیشرو باشد

۰۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۸ کد : ۱۰۷۴۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۶۲
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جمهوری اسلامی ایران باید در مقابله با ویروس کرونا، تهیه دارو، واکسن و درمان بیماران کرونایی پیشرو باشد و در جهان بدرخشد.
جمهوری اسلامی باید در شاخص معالجه کرونایی‌ها پیشرو باشد

به گزارش وب دا مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در ستاد استانی کرونا با حضور معاون درمان و معاون توسعه وزارت بهداشت، افزود: ایران اسلامی باید با بهره‌گیری از محققان و پژوهشگران برجسته در تولید واکسن و داروی کرونا در جهان حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
وی اظهار داشت: گروهای پژوهشی متعددی در کشور تحقیقات برای شناسایی و درمان کرونا را در دست انجام دارند و باید قدردان آنان بود و امکانات را برای آنان فراهم کرد.
امام جمعه اراک در ادامه گفت: استان مرکزی در مقابله با کرونا عملکرد قابل قبولی دارد و توانسته با مدیریت مطلوب این مهم را به سرانجام برساند.
آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: نشست‌های متعددی برای مدیریت بیماری کرونا در استان انجام شد تا از شدت بیماری کاسته شود و نیاز است مردم نسبت به زدن ماسک رعایت بیشتری داشته باشند.
وی اظهار داشت: ۶۳۰ طلبه در استان مرکزی برای کفن و غسل بیماران کرونایی همکاری کردند تا اموات به صورت شرعی به خاک سپرده شوند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آیین ترحیم جان‌باختگان کرونایی استان نیز در فضای مجازی برگزار شد تا تسلای بازماندگان باشد.
آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: ورود ویروس کرونا به ‌عنوان مهمان ناخوانده شرایط را برای همگان سخت کرد و کشور در حالی که درگیر دشمنان و تحریم های ظالمانه بود در جبهه مقابله با کرونا تلاش های قابل قبولی ارایه کرد.
وی در پایان اظهار داشت: همه کشور برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شدند و همه امکانات به میدان آمد و مردم در سایه همکاری و مشارکت از این آزمون بزرگ، موفق بیرون آمدند.


نظر شما :