پیام تقدیر سرهنگ جلیلوند ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی از مدافعان سلامت استان مرکزی

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۵ کد : ۱۰۷۸۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۹۵۰
پیام تقدیر سرهنگ جلیلوند ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی از مدافعان سلامت استان مرکزی

بر خود واجب دانستم تا در مقابل پایمردی و ایستادگی و ایثار محافظان جبهه سلامت استانمان تمام قد تعظیم کنم و به احترامشان از قلم یاری بگیرم و چند جمله ای را از دریچه ادب و احساس، خطاب به پرستاران و پزشکان و کادر و خدمات درمانی بیمارستانهای شهر و دیارمان تقدیم نمایم.

خوب بیاد می آورم که در کتابهای دروران کودکیم همواره از بزرگان، ایثارگران. مردان و زنان بزرگ و با گذشت میهنم، بسیار یاد شده بود و با خواندن داستانی و روایتی از کارهای بزرگشان به خود بالیدم که میراثدار چه کسانی هستم!

گردونه زمان چرخید و گود زورخانه ها را با خود به خط مقدم جبهه ها برد و آنجا جهانیان، بزرگی جوانان وطنم را دیدند و سیاوش ها و رستم ها را دیدند که دوشادوش عباسها و حسین ها، حماسه آفریدند و امروز دلخوش به آن هستیم که کارهای خارق العاده، مختص داستانها و کتابهای قصه نیست.

امروز نوبت شما بود که بزرگی هایتان، صبوری هایتان، استقامت تان و شور و شعورتان، صفحه صفحه تاریخ این دیار را نشانه رود تا آیندگان را از نوع ایثارتان به حیرت وادارد!

ما امروز را از یاد نخواهیم برد چرا که فرشتگانی را در کنارمان می بینیم که با بالهای سفیدشان، پروانه وار گرد شمع انسانیت می چرخند و سلامت هدیه می کنند. درود به شرفتان ای شریفترین ها و ای باارزش ترینهای زمانه

با انگیزه تر از پیش در کنارمان بمانید و پر شور تر از گذشته حماسه بیافرینید  که یک ایران محبت، در انتظار شما و یک وطن سلامت، چشم انتظار شماست.

 

سرباز کوچک شما سرهنگ جلیلوند ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی


( ۴ )

نظر شما :