عوامل تاثیرگذار در برگزاری آزمون دکترا از نوع کرونایی

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۴ کد : ۱۰۷۸۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳۵
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: آزمون دکترای تخصصی (PHD) و دکترای پژوهشی، همزمان با سراسر کشور در اراک زیر سایه شیوع این ویروس منحوس برگزار شد.
عوامل تاثیرگذار در برگزاری آزمون دکترا از نوع کرونایی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی افزود: این آزمون در رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، دندانپزشکی و داروسازی در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در دو روز و دو نوبت صبح و عصر و تحت تاثیر اجرای شدیدترین تدابیر بهداشتی و رعایت این نکات برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این آزمون برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان یکی از حوزه های امتحانی انتخاب و برگزار شد، اظهار داشت: مقارن شدن برگزاری اولین آزمون در حوزه انتخابی دانشگاه علوم پزشکی اراک و شیوع این ویروس، ضمن شیرینی کار، برگزاری و حفظ جان داوطلبین و عوامل اجرایی را سخت کرده بود.

وی تاکید کرد: با یاری خدا این آزمون با انجام کلیه دستورالعمل های بهداشتی و رعایت کلیه پروتکل های ابلاغی از وزارت بهداشت، برگزار و ضدعفونی محل آزمون در قبل و بعد از ساعت برگزاری صورت گرفته و به کلیه داوطلبین ماسک اهدا و از تمامی آنها هنگام ورود به محل آزمون تب سنجی صورت گرفت.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین خاطرنشان کرد: ۲۸۰ نفر (۱۷۳نفر خانم و ۱۰۷ نفر آقا) در این آزمون شرکت کردند که همگی از رعایت بهداشت ابراز خرسندی و آن را مایه آرامش در زمان برگزاری آزمون دانستند.

دکتر آشتیانی گفت: عواملی چون حمایت همه جانبه معاون آموزشی و مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی اراک و اجرای بهینه و به موقع و دقیق امور مربوط به آزمون، کمک بی شائبه موثر و فراتر از انتظار واحدهای چون حراست و امور عمومی و کلیه همکاران و عوامل اجرایی در برگزاری آزمون مطابق با دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی موجبات اجرای موفق این آزمون را فراهم کردند.

وی در پایان به دارا بودن فضای مناسب و امکانات محیطی کافی و تجهیزات استاندارد و البته نیروی انسانی توانمند در دانشگاه علوم پزشکی اراک اشاره کرد و از آمادگی کامل این مجموعه در برگزاری آزمونهایی با تعداد نفرات بالاتر از جمله کنکور سراسری سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد.


( ۱ )

نظر شما :