میز خدمت باب ورودی است به دولت الکترونیک

۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۶ کد : ۱۰۸۲۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۸۰
مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: میز خدمت باب ورودی به دولت الکترونیک بوده و از ازدحام جمعیت در ساختمان جلوگیری می کند.
میز خدمت باب ورودی است به دولت الکترونیک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمد نعمتی افزود: واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد دانشگاه مسئول میز خدمت بوده و پس از شیوع کرونا و اهمیت دوچندان عدم حضور مراجعین به ادارات در این مقوله از اوایل امسال بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.
وی اظهار داشت: میز خدمت می‌تواند بسیاری از مراجعات را در همان ابتدای امر انجام داده و از ازدحام جمعیت جلوگیری کند.
وی خاطرنشان کرد: تشکیل میز خدمت در ادارات مصوبه دولت بوده و در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع انجام شده است.
دکتر نعمتی با اشاره به حضوری و غیرحضوری بودن میز خدمت در دانشگاه علوم پزشکی گفت: تلاش‌ها بر این است که مراجعین از میز خدمت غیر حضوری استفاده و تا حد امکان با توجه به شرایط فعلی از مراجعه به مراکز تحت پوشش خودداری کنند.
مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطر نشان کرد: پیش از این واحد میز خدمت در ستاد دانشگاه علوم پزشکی اراک فعالیت داشته، اما در برخی از معاونت ها به دلیل کمبود امکانات فعالیت‌های چشمگیری به چشم نمی خورد.
دکتر نعمتی گفت: از اوایل امسال در مجتمع الغدیر که تعداد مراجعین به آن زیاد است میز خدمت فعالی دایر شده و با ارائه خدمت به مراجعین باری را از روی دوش دانشگاه علوم پزشکی برداشته است.


نظر شما :