خبر خوب برای دانشگاه علوم پزشکی اراک در روزهای کرونایی

۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۱ کد : ۱۰۸۲۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۱۳۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خبر خوش برای مجموعه علوم پزشکی ارتقاء دانشگاه در سایت وبومتریک است.
خبر خوب برای دانشگاه علوم پزشکی اراک در روزهای کرونایی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: در این روزها که آمار مبتلایان و فوتی ها روز به روز در حال افزایش است و از آینده نیز نگران هستیم، شنیدن این که رتبه دانشگاه علوم پزشکی اراک در سایت جهانی وبومتریک ارتقا یافته کمی خوشحال کننده است.
وی اظهار داشت: در این سایت رتبه بندی جهانی دانشگاه های سطح جهان هر ساله در دو نوبت و در ماه های ژانویه و جولای مورد بررسی قرار گرفته و رنکینگ این مراکز مشخص می شود.
دکتر جمالیان گفت: خوشبختانه در آخرین آمارگیری دانشگاه علوم پزشکی اراک از بسیاری از دانشگاه های کشور پیشرفت قابل ملاحظه تری داشته و نسبت به سالهای قبل ۳% سیر صعودی را طی کرده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: رتبه وبومتریک دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال ۲۰۱۸ (۳۳) بوده که در سال ۲۰۱۹ به ۲۶ ارتقا و در ژانویه ۲۰۲۰ رتبه ۲۲ و در جولای امسال رتبه ۲۰ ارتقا پیدا کرده است.
وی تاکید کرد: این رتبه را در بین ۶۷ دانشگاه علوم پزشکی کشور و با تلاش‌های فراوان کسب کردیم.
دکتر جمالیان در پایان کسب این جایگاه را مدیون زحمات تمام اعضای هیئت علمی، اساتید، دستیاران و دانشجویان دانسته و گفت: روند ارزیابی بر اساس تعداد مقالات چاپ شده و سایت هایی که به این مقالات رجوع می‌کنند می باشد که جا دارد از کلیه کسانی که دلیل کسب این موفقیت بوده و هستند تقدیر و تشکر نمایم.


( ۲۲ )

نظر شما :