فراخوان جشنواره‌ فیلم و عکس دانشگاه علوم پزشکی اراک با عنوان «روایت فتح کرونا»

۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۴ کد : ۱۰۸۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۸۸
جشنواره‌ فیلم و عکس دانشگاه علوم پزشکی اراک با هدف ثبت زحمات پرسنل کادر بهداشت و درمان و حوزه سلامت استان در روزهای مبارزه با کووید۱۹ و ثبت آثار خلاقانه در این بحث برگزار می گردد.
فراخوان جشنواره‌ فیلم و عکس دانشگاه علوم پزشکی اراک با عنوان «روایت فتح کرونا»

به گزارش وب دا مرکزی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در این رابطه گفت: هم استانی های عزیز و تمامی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی در استان مرکزی بدون هیچ‌گونه محدودیتی و تنها با شرط داشتن یک گوشی‌ که قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری داشته باشد، می‌توانند بخشی از پیکره‌ جشنواره باشند.

یاسر قربانی تاکید کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری که بر مستندسازی رشادتهای مدافهان سلامت تاکید داشته اند، رسالت ما از برگزاری این جشنواره این است تا بتوانیم در جهاد مقابله با کرونا  ایثار، گذشت و جانفشانی های کادر بهداشت و درمان را همانند"شهید آوینی" به تصویر بکشیم تا آیندگان بدانند که در این کشور و استان و در این راه خطیر چه شیرمردان و شیر زنانی پای به میدان مبارزه با کرونا گذاشته اند.

وی گفت: علاقه مندان و همکاران حوزه سلامت استان می توانند آثار خود را از طریق لینک arak_mu@ در تلگرام برای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک تا آخر مرداد ماه 99 ارسال نمایند.

قربانی در ادامه افزود: اصول زیبایی‌شناسی و تلفیق موضوعی ایثار و گذشت و درمان و بهداشت در روزهای مبارزه با کرونا ویروس در خلق آثار، مورد توجه گروه داوری قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: عکس‌های ارسالی می‌توانند رنگی یا سیاه و سفید باشند، محدودیتی در ارسال تعداد عکس ها وجود ندارد، عکس‌ها می توانند با نرم افزارهای تلفن همراه تا جایی ویرایش شوند که سندیت عکس مخدوش نشود، عکس‌های ارسالی با فورمت JPEG و فاقد لوگو، نوشته و تاریخ باشد ولی می بایست به پیوست مشخصات تصویر، محل عکس، و نام عکاس ارسال گردد.

مدیر روابط عمومی در مورد شرایط ارسال اثر در بخش فیلم گفت: آثاری که با استفاده از فیلم‌های آرشیوی موجود در فضای مجازی ساخته شده باشند، پذیرفته نمی‌شوند و زمان فیلم‌های متقاضی شرکت در بخش اصلی حداقل ۳۰ ثانیه و حداکثر ۲ دقیقه است.

وی گفت: محدودیتی در ارسال تعداد فیلم وجود ندارد و پرسنل می توانند با استفاده از تلفن همراه خود از زحمات، ایثار و رشادتهایی که مدافعان سلامت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هموطنان در راستای مهار کرونا انجام می دهند را ثبت نمایند و در این جشنواره شرکت کنند.

قربانی در پایان تصریح کرد: در پایان جشنواره به نفرات برگزیده شده در بخش عکس و  فیلم جوایزی اهدا خواهد شد.


نظر شما :