ملاقات بیماران در مراکز سانتر درمان کرونا در تمام طول شبانه روز ممنوع است

۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۷ کد : ۱۰۹۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۹۸
مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: داشتن همراه برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در سانترهای بستری فقط با تشخیص و مجوز سرپرستار بخش مربوطه امکان پذیر است.
ملاقات بیماران در مراکز سانتر درمان کرونا در تمام طول شبانه روز ممنوع است

به گزارش وب دا مرکزی، ابوالفضل سهل آبادی همچنین از ممنوعیت تردد همراهان بیماران کرونایی در بخش های بستری خبر داد.

وی افزود: ایجاد نظم و آرامش و کنترل عبور و مرور کلیه افراد و راهنمایی های درخواست شده از پرسنل و انتظامات توسط بیماران، همراهان و کارکنان در بیمارستان ها به عهده همکاران حراستی می باشد.

وی اظهار داشت: به همین منظور و برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا، از ورود همراهان بیماران مبتلا به کرونا، به بخش های بستری جلوگیری می شود و لذا از تمامی همشهریانی که یکی از بستگانشان در مراکز درمانی بستری هستند، تقاضا می کنیم، نهایت همکاری را با همکاران حراست داشته باشند.

وی تاکید کرد: ملاقات بیماران نیز در مراکزی که به عنوان سانتر درمان این بیماری انتخاب شده اند، در تمام طول شبانه روز ممنوع بوده و از هم استانی های خود دعوت می کنیم برای عیادت از بستگان و یا خانواده خود که تحت مداوا هستند، به بیمارستان ها مراجعه نکنند.

سهل آبادی خاطرنشان کرد: مسئولیت اجرای این مهم با حراست هر مرکز می باشد که قطعا با همراهی و همکاری رئیس، مدیر و مدیر خدمات پرستاری امکان پذیر می باشد.

مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان با اشاره به افزایش وسعت خدمات رسانی و بار مضاعف ایجاد شده برای همکاران خود به ویژه پرسنل درمان، در طول مدت زمان مبارزه با ویروس کرونا، گفت: حراست ها ثابت کردند در این شرایط حساس و پیچیده به عنوان بازویی یاری رسان در کنار دیگر همکاران در بخش های مختلف هستند و در این راه تمام تلاش خود را به کار می گیرند.


( ۱۰ )

نظر شما :