مصوبات ستاد ملی کرونا برای همه حجت است

۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۰ کد : ۱۰۹۷۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۲
فرماندار اراک گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص عزاداری‌ها برای همه حجت است.
مصوبات ستاد ملی کرونا برای همه حجت است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر حسین بختیاری افزود: هرگونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی به دستورات و پروتکل‌های بهداشتی در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان می‌تواند خطرات جبران ناپذیری در خصوص افزایش شیوع ویروس کرونا و شمار فوت شدگان ناشی از این بیماری ایجاد کند.

وی اظهار داشت: حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد از جمعیت شهرستان اراک هنوز از ماسک استفاده نمی‌کنند که این امر موجب گله‌مندی شدید بقیه مردم شده و باید قوانین قاطع و بازدارنده برای برخورد با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، وضع شود.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون مهمترین رسالت افراد جامعه در مقابل ویروس کرونا زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی است و همه باید در این راستا خود را مسئول بدانند.

فرماندار اراک خاطرنشان کرد: فعالیت تشکل‌های مردمی در راه مقابله با ویروس کرونا در کلانشهر اراک از هفتم تیرماه جاری تاکنون به عنوان یکی از شهرهای پیشتاز کشور مورد توجه قرار گرفته که با نتایج و اثرات خوبی همراه بوده است.

دکتر بختیاری در پایان با اشاره به اینکه رسانه ها همواره در همه ادوار و عرصه‌ها، حرفه‌ای و متعهدانه عمل کرده و در آگاهی بخشی صحیح به جامعه نقش موثری دارند، افزود: خبرنگاران در راستای مقابله با بیماری کرونا و آگاهی بخشی به جامعه عملکرد خوبی داشته و این رسالت و وظیفه خود را در این مسیر سخت به خوبی انجام داده اند.


( ۱ )

نظر شما :