کادر بهداشتی و درمانی خود را وقف سلامت مردم کرده اند

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵ کد : ۱۱۰۱۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۶۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در این روزها که کادر درمان در حال مبارزه شبانه روزی با کرونا بوده و تقریباً شبانه روز خود را وقف خدمت به مردم کردند، از دست دادن همکارانمان برای جامعه پزشکی و کادر درمانی بسیار دشوار و سخت و تحمل آن سنگین است.
کادر بهداشتی و درمانی خود را وقف سلامت مردم کرده اند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه ختم مجازی پزشک شهید مدافع سلامت دکتر هاشم ساعی پور، ضمن تسلیت از دست دادن این شهید بزرگوار، به همکاران، خانواده و کلیه جامعه پزشکی، دکتر ساعی پور را همکاری با اخلاق و از لحاظ علمی توانمند و پزشکی حاذق دانست و گفت: دکتر ساعی پور در جهت ارائه خدمت و ارتقای سطح سلامت مردم استان زحمات زیادی کشیده و در این راه به عنوان پزشک نمونه نیز انتخاب شده بودند.
وی افزود: در برابر تقدیر الهی، راهی جز سر تعظیم فرود آوردن نیست و باید غم نبودن این بزرگوار را تحمل و به راه خود ادامه دهیم.
وی تأکید کرد: از خداوند منان می خواهیم به همه ما این توان را بدهد که در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، خستگی ناپذیر و فداکارانه کماکان گام برداشته و انشاالله با یاری خداوند هرچه سریعتر از شرق به این ویروس منحوس خلاص شویم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه به برگزاری مراسم ختم مجازی و عدم حضور در مراسم خاکسپاری شهید ساعی پور اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسمی در شأن این شهید بزرگوار از جمله وظایف دانشگاه‌علوم‌پزشکی بود اما با توجه به محدودیت روزهای کرونایی و پایبندی دانشگاه به پروتکل های بهداشتی به عنوان متولی سلامت و الگوی دیگر ادارات و مردم در جامعه از حضور در مراسم خاکسپاری و ختم و خانواده محروم شده ولی همیشه یاد و خاطره دکتر هاشم ساعی پور را در ذهنمان زنده نگه خواهیم داشت.
دکتر جمالیان در پایان از تلاش های همکاران واحد روابط عمومی در برگزاری این جلسه تشکر کرد.


( ۱ )

نظر شما :