پیام قدردانی معاون اجتماعی وزیر بهداشت خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۹ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۴ کد : ۱۱۰۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۲۴
دکتر سید محمدهادی ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی راه اندازی ۶۰ کانون سلامت محله در استان مرکزی از دکتر حسن طاهراحمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرد.
پیام قدردانی معاون اجتماعی وزیر بهداشت خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، متن پیام به شرح ذیل است:

 

 

جناب آقای دکتر طاهراحمدی

رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی اراک

 

با سلام

 

مشارکت مردمی و همکاری بین‌بخشی، بدون دلسوزی و پشتکار بانی و پیشنهاد دهنده آن، به سرانجام شایسته و مطلوب خود نخواهد رسید. از آن‌جا که مقوله مشارکت در زمینه اجتماعی شدن سلامت دارای اهمیت بسیار است و دانشگاه علوم پزشکی اراک و معاونت اجتماعی و سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی آن استان توفیق داشته‌اند که در زمانی کوتاه، شصت کانون سلامت محله را با همراهی و همکاری استانداری و دیگر نهادهای ذی‌ربط و مشارکت مردمی به انجام و بهره‌برداری برسانند، بنابراین نشان‌دهنده باورمندی و تلاش شبانه‌روزی مسوولان آن دانشگاه‌ها است.

مراتب سپاس و قدردانی خود را از استاندار محترم مرکزی، جناب‌عالی و معاون محترم اجتماعی، روسا و معاونان محترم اجتماعی دانشگاه‌های ساوه و خمین، فرمانداران محترم و همکاران تلاشگر هر سه دانشگاه و همدلی و همراهی مردم شریف استان اعلام می‌دارم.

سلامتی روزافزون شما را که با وجود کسالت در برنامه افتتاح این کانون‌ها نیز به صورت فعال مشارکت داشتید و پیروزی و بهروزی همگی همکاران و بزرگواران را از خداوند توانا خواستارم.

 

سید محمدهادی ایازی

معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

کلید واژه ها: معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر سید محمد هادی ایازی پیام تشکر کانون های سلامت محله استان مرکزی


نظر شما :