تفاوت کنکور امسال با ادوار گذشته

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۸ کد : ۱۱۱۶۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۶۵
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کنکور سراسری امسال با سال های قبل یک تفاوت کلی دارد و آن وجود ویروس منحوس کرونا است.
تفاوت کنکور امسال با ادوار گذشته

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی در گفتگوی تلفنی با برنامه رادیویی جوان که صدای شبکه آفتاب پخش شد، افزود: داوطلبین و همراهان آنها به خصوص والدین، لازم است برای حفظ سلامتی خود و دیگران نکاتی را توجه کرده و انجام دهند.
وی اظهار داشت: همه ما با این جمله که هیچ نعمتی بالاتر از سلامتی نیست موافقیم پس باید در روزهای عادی و کلیه اقدامات روزمره زندگی و همچنین در مراسمات و مناسبت های پیش رو به خصوص آزمون سراسری، قدر این نعمت را بدانیم و برای حفظ سلامتی مان تلاش کنیم.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: نیاز است در روز برگزاری آزمون هم دانش آموزان و هم خانواده ها و همراهان آنها زمان استفاده از ماسک، دستمال و مواد ضد عفونی‌کننده کافی نیز به همراه داشته باشد.
دکتر آشتیانی تاکید کرد: به منظور انجام غربالگری حین ورود داوطلبین به محل برگزاری و تب سنجی و تفاوتی که برگزاری این آزمون نسبت به سال‌های گذشته دارد، نیاز است داوطلبین محترم، زودتر از ساعت مقرر، در محل برگزاری حاضر شوند.
دکتر آشتیانی خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته حضور والدین دغدغه فرزندان خود و همراهی آنان تا محل برگزاری قوت قلبی برای داوطلبین به شمار می‌رفت، اما امسال با توجه به شرایط موجود توصیه می کنیم تا حد امکان از این همراهی خودداری کرده و در صورت اصرار، چند خیابان دورتر  و در اتومبیل از محل برگزاری منتظر اتمام آزمون و بازگشت فرزندان خود باشند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه تاکید کرد: با توجه به بسته بندی و آماده سازی آب، تغذیه و ضدعفونی های لازم برای کلیه داوطلبین، نیازی به آوردن این اقلام توسط آنها نیست.
وی همچنین به دانش آموزان توصیه کرد وسایل شخصی مورد نیاز از قبیل مداد ، پاک کن و تراش را به تعداد کافی همراه داشته باشند.
وی در پایان از داوطلبین خواست: بلافاصله بعد از پایان آزمون محل را ترک کرده و از تشکیل تجمعات هر چند کوچک و چند نفره خودداری کنند.


( ۱ )

نظر شما :