دکتر سید محمد جمالیان:

نمایندگان مجلس با پیگیر بودن رفع مشکلات حوزه سلامت قوت قلب مدافعان سلامت هستند

۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۲ کد : ۱۱۱۹۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۲۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، از پیگیری ها و تلاش برای رفع مشکلات حوزه سلامت توسط نمایندگان استان مرکزی، تقدیر و تشکر کرد.
نمایندگان مجلس با پیگیر بودن رفع مشکلات حوزه سلامت قوت قلب مدافعان سلامت هستند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: کلیه نمایندگان در حوزه‌های انتخابی خود یاریگر و حمایت کننده دانشگاه علوم پزشکی بوده و هستند و با شیوع این ویروس، هر کدام دچار دغدغه شده و با هدف کمک به مردم و رفع مشکلات پیش رو، چه در سطح استان و چه در سطح کلان و کشوری اقدامات مفید و موثری را انجام داده اند.

وی افزود: از نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان به خصوص جناب آقای آصفری، بابت پیگیری‌های متعدد ایشان و حضور مستمر در وزارت بهداشت و سعی در برطرف نمودن مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان تشکر کرده و دست ایشان را به گرمی می فشارم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش برای ارتقاء سطح سلامت در استان و حفظ جان همنوعان آن هم در این روزهای سخت از مهمترین اولویت های دانشگاه علوم پزشکی می باشد.

وی افزود: اما متاسفانه برخی کمبودها و کم لطفی هایی که به مجموعه کادر بهداشت و درمان شده است، موجب افت کیفیت خدمات می شود که مطمئناً رفع تمامی مشکلات و رسیدن به نقطه مطلوب در این روزهای کرونایی، از مجموعه علوم پزشکی بر نمی آید و فائق آمدن به این مشکلات یاری و کمک سایر نهادها و اشخاص را می طلبد که، نمایندگان محترم به خصوص جناب آقای آصفری به  زیبایی و به موقع، این احساس نیاز را شنیده و به کمک ما آمدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ابراز امیدواری کرد که با تلاش های کلیه همکاران دانشگاه علوم پزشکی و پیگیری های نمایندگان محترم و پر تلاش استان هر چه زودتر و در آینده‌ای نزدیک شاهد کنترل ویروس و بازگشت آرامش به سطح جامعه باشیم.


( ۲ )

نظر شما :