کنکوری متفاوت تر از سالهای قبل

۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۱ کد : ۱۱۲۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۱۶
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان مرکزی گفت: امسال با توجه به شیوع فراگیر کرونا در سطح کشور، کنکوری متفاوت تر از سالهای گذشته داریم.
کنکوری متفاوت تر از سالهای قبل

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمد سلیمان نژاد افزود: به همین خاطر و برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر و کنترل این ویروس لازم است داوطلبین و خانواده آنها نکات بهداشتی را جدی گرفته و مواردی را نیز رعایت کنند.
وی اظهار داشت: استفاده داوطلبان از ماسک لایه دار محافظتی هنگام  ورود به محل برگزاری آزمون و ساختمان و همچنین در طول مدت زمان برگزاری، لازم و ضروری است.
وی تاکید کرد: خانواده های عزیز نیز بعد از همراهی داوطلبان به حوزه های آزمون از تجمع و گردهمایی در محل برگزاری جدا اجتناب کنند؛ زیرا این کار موجب به خطر انداختن سلامتی داوطلبان، عوامل اجرایی و خود آنها می شود.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان مرکزی افزود: ضدعفونی تمام حوزه‌های انتخابی شروع شده و بعد از اتمام هر آزمون نیز، نسبت به ضد عفونی مجدد اقدام خواهد شد، همچنین تمامی عوامل اجرایی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، آموزش های لازم را فرا گرفته و در روزهای برگزاری آزمون، آنها را با دقت اجرا خواهند کرد.
سلیمان نژاد خاطرنشان کرد: به همراه داشتن مدارک هویتی شامل کارت ملی، پرینت کارت ورود به جلسه، همچنین اقلام ضروری مثل مداد، پاک کن و تراش و اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستمال و مواد ضد عفونی برای داوطلبان ضروری است و به داوطلبین عزیز توصیه می کنیم از آوردن هر گونه وسیله اضافی و حافظه دار مثل گوشی موبایل، ماشین حساب و لپ‌تاپ به محل آزمون اکیداً خودداری کنند.


( ۲ )

نظر شما :