ارائه خدماتی مطلوب تر با کمک خیرین و مردم

۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۹ کد : ۱۱۲۰۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۲۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خیرین حوزه سلامت یکی از بازوهای توانمند دانشگاه در ارائه خدمات درمان و سلامت هستند و با کمک آنها می توان خدمات با کیفیت تری به مراجعین ارائه کرد.
ارائه خدماتی مطلوب تر با کمک خیرین و مردم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: در ابتدای شیوع ویروس کرونا و شکل گیری روحیه مبارزه با آن، خیرین نقش بسیار پر رنگی داشتند، اما از اواسط اردیبهشت ماه به دلایل مختلف از جمله مشکلات اقتصادی این همکاری کمرنگ شد.
وی اظهار داشت: این روزها در کنار مشکلات و چالش های دیگر با کمبود اعتبارات برای خرید تجهیزات حفاظت فردی برای حفظ جان پرسنل و کادر درمانی نیز مواجه هستیم و در این راه و برای تامین این اقلام و دیگر نیازهای بیمارستان ها و مراکز درمانی، با هزینه‌های بسیار زیاد و کمرشکنی روبرو هستیم.
وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال یکی از اصلی ترین درمان ها بیماری کرونا اکسیژن رسانی است و برای ارتقاء ظرفیت دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان امیرالمومنین (ع)، از ۶۰۰ لیتر در دقیقه به ۱۸۰۰ لیتر، دو دستگاه اکسیژن ساز با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال خریداری نموده و نصب کردیم.
وی گفت: برای بیمارستان های امیرکبیر و  آیت الله طالقانی نیز طی هفته آتی دو دستگاه اکسیژن ساز با مبلغی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خریداری و نصب خواهد شد که تامین تنها این دستگاه ها، گواه این موضوع است که دانشگاه علوم پزشکی از کمبود منابع مالی رنج می برده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین به پیشرو بودن ایام محرم و صفر و عزاداری سید و سالار شهیدان اشاره کرد و گفت: در این روزها هم استانی های عزیز و مومن می توانند با نیت خیرخواهانه و به هراندازه که در توان دارند و وسعشان می رسد، دانشگاه علوم پزشکی را یاری کنند.
دکتر جمالیان افزود: خیرین محترم می توانند مبالغ خود را به شماره حساب «۲۰۰۰۵۰۵۵» مربوط به بانک رفاه واریز کنند.
وی تاکید کرد: این نیت خاص می‌تواند با توجه به خواسته‌های مردم عزیز چه برای کمک به بیماران بی بضاعت، خرید تجهیزات و ارتقاء سطح کیفیت سلامت، متفاوت باشد.
دکتر جمالیان خاطرنشان کرد: خیرین عزیز می توانند در صورت تمایل به آگاهی یافتن از محل مورد حمایت با مبالغ اهدایی خود، پس از واریز مبلغ مورد نظر به واحد مشاوره اجتماعی (سرکار خانم دکتر ظهیری) مراجعه کرده و ضمن اعلام حوزه مورد دغدغه ی خود، رسید کارهایی که انجام گرفته را مطالبه کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین یادآور شد: اعتقاد راسخ و قلبی ما این است که مردم استان مرکزی باید از بهترین تجهیزات و مطلوب ترین خدمات بهره‌مند باشند، پس بنابراین با هر سختی که شده هزینه ها را تامین کرده و امیدواریم در ماه‌های پیش رو با کمکی که مردم عزیز و خیرین انجام می دهند بتوانیم این راه را در جهت هدف عالی که همان ارتقاء سطح سلامت، بهداشت و درمان است، پیش ببریم.


نظر شما :