رضایت متولی سلامت استان مرکزی از برگزاری کنکوری ایمن و سالم

۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۲ کد : ۱۱۲۶۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خداوند را شاکریم که بزرگترین آزمون علمی کشور، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بدون هیچ مشکلی، برگزار شد.
رضایت متولی سلامت استان مرکزی از برگزاری کنکوری ایمن و سالم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید از محل برگزاری کنکور سراسری افزود: برای این آزمون تمامی پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت رعایت شده و مشکل خاصی در برگزاری وجود نداشت.

وی اظهار داشت: در بدو ورود از کلیه داوطلبین تب سنجی صورت گرفت و همچنین به کلیه آنها بسته های ماسک و پد الکلی یکبار مصرف و نیز کاغذ برای قرار دادن وسایل شخصی به آنها تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: از افرادی که مشکوک بوده و در تست ها علائمی از کووید ۱۹، مشاهده می‌شد و یا خود افراد اظهار می کردند، در اتاق های جداگانه و کاملا ایزوله به منظور جلوگیری از انتقال ویروس و حفظ سلامت سایرین، آزمون گرفته شد.

وی همچنین یادآور شد: از معلولین و کسانی که نیاز به مشاوره داشتن نیز، با حفظ و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مطمئن، آزمون با کمترین خطر گرفته شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه تاکید کرد: آماده سازی محل برگزاری آزمون و ضدعفونی و ایمن کردن آن از روزهای گذشته توسط همکاران معاونت بهداشتی به صورت دقیق و منظم برگزار شده که از کلیه دست اندرکاران به خصوص همکاران معاونت بهداشتی تشکر ویژه کرده و قدردانی می نمایم.

دکتر جمالیان گفت: از دیگر مسئولین برگزار کننده این آزمون مهم و بزرگ به دلیل همکاری با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی و فراهم نمودن شرایط مطلوب برای آماده سازی محیطی امن و ایمن برای فرزندان این مرز و بوم تشکر و قدردانی می کنم.

وی در پایان ضمن تشکر از کلیه داوطلبین و خانواده ها و همراهانشان برای رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در روز برگزاری آزمون، برای کلیه آنها به خصوص داوطلبین محترم آرزوی صحت، سلامتی و موفقیت کرد.


نظر شما :