دویدن به خاطر پزشکان

۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۴ کد : ۱۱۲۷۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۱۵
دونده و سفیر صلح جمعیت هلال احمر اراکی در روز پزشک به خاطر پزشکان و مدافعان سلامت، دوید.
دویدن به خاطر پزشکان

به گزارش وب دا مرکزی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مجتبی یادگاری دونده جوان اراکی مسیر بیمارستان های ولیعصر(عج) و امیرالمومنین(ع) اراک را به صورت نمادین و با لباس حفاظت شخصی(گان) دوید.
یاسر قربانی افزود: این حرکت در روز پزشک و با هدف تقدیر و تشکر از کادر درمان و پزشکان این دو مرکز و کلیه زحمت کشان این عرصه در استان و به نمایندگی از کل جامعه ورزش رقم خورد.
وی ضمن اشاراه به همراهی ورزشکاران با مدافعان سلامت، خاطرنشان کرد: ورزشکاران، مدافعان سلامت را که مدتی است شب و روز ندارند و خود را وقف هموطنانشان کرده اند، ستایش می‌کنند.
وی تاکید کرد: قهرمانان ورزش حالا برای سلامتی خود و کم کردن بار مدافعان سلامت دست به کار شده اند و ضمن قدردانی از زحمت کشان عرصه بهداشت و درمان مردم را به آرامش و اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی بخصوص سفر نرفتن و در خانه ماندن سفارش می‌کنند.
قربانی در پایان گفت: کرونا بسیاری از برنامه‌ها و تحولات ورزشی در ایران و سایر نقاط جهان را هم متاثر کرده است، اما ورزشکاران استان هرچند وقت یکبار و با بهانه های مختلف سعی در تقویت روحیه کادر درمان دارند که ضمن تشکر از زحمات و اقدام آنان، آرزو می کنیم هر چه زودتر با ریشه کنی این ویروس و بازگشت آنان به میادین ملی و بین المللی شاهد درخشش آنان باشیم.


( ۲ )

نظر شما :