مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت

۰۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۴ کد : ۱۱۳۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۴۶
ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی گفت: مدافعان امنیت تا آخر همپا و در کنار مدافعان سلامت ایستاده اند.
مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، سرهنگ  قاسم جلیلوند در جلسه تقدیر نیروهای مسلح از مدافعان سلامت که به همت شورای هماهنگی بهداشت، امداد و درمان نیروهای مسلح استان مرکزی در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد، ضمن تبریک روز پزشک و تسلیت فرا رسیدن ماه های محرم و صفر، زحمت چند ماهه پزشکان، پرستاران و کلیه کادر بهداشتی و درمانی در مواجهه با ویروس کرونا را قابل ستایش دانست افزود: مجموعه کادر بهداشتی و درمانی استان از این امتحان سخت، سربلند بیرون آمده و البته نیروهای امنیتی و نظامی نیز خود را موظف می دانست که در کنار این عزیزان باشد.

وی اظهار داشت: قصه پر غصه کرونا، داستان مودت و همکاری مسئولین با مردم، به خصوص حوزه های سلامت و امنیت است، چرا که اگر یکی از این دو رکن در کار خود کوچکترین کوتاهی و سهل انگاری کنند از هدف اصلی خود دور شده و به آن نخواهند رسید.

وی در ادامه ضمن آرزوی مغفرت برای شهدای جامعه پزشکی و دیگر شهدای جبهه کرونا تاکید کرد: مجموعه علوم پزشکی کشور و استان، در این جنگ سخت و جبهه کرونایی، شهدایی از جنس مهر، فرشتگانی زمینی و  سفید پوشان آسمانی، همچون جنگ تحمیلی برای دفاع از کیان ایران اسلامی، تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی همچنین خاطرنشان کرد: ارتش همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران تا پایان در کنار مدافعان سلامت ایستاده و در هر زمینه ای از جمله ضدعفونی کردن معابر، ایجاد نقاهتگاه برای بیمارستان‌های صحرایی و اعزام نیروی انسانی و هرگونه کمکی که دانشگاه علوم پزشکی استان به آن نیاز داشته باشد، از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

سرهنگ جلیلوند در پایان مردم را به رعایت سه شعار اصلی بهداشت و درمان یعنی زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت فردی و اجتماعی توصیه و دعوت کرد.


( ۲ )

نظر شما :