تقدیر نیروهای مسلح استان مرکزی از مدافعان سلامت و جامعه پزشکی

۰۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۷ کد : ۱۱۳۵۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۱۷
فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان برای تقدیر از مدافعان سلامت و جامعه پزشکی به مناسبت روز پزشک به دیدار رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک رفته و به کمک و حمایت مدافعان امنیت تا ریشه کنی کامل این ویروس تاکید کردند.
تقدیر نیروهای مسلح استان مرکزی از مدافعان سلامت و جامعه پزشکی

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نیروهای مسلح در استان از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا کمک زیادی در ارتقاء سطح سلامت مردم داشته و از روزهای اول ما را حمایت کردند.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: با مشاهده این وحدت و همدلی وظیفه ها در بهداشت و درمان در مواجهه با ویروس کرونا و خدمت رسانی به همنوعان سنگین‌تر می‌شود.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی هم خاطرنشان کرد: مجموعه کادر بهداشتی و درمانی استان از این امتحان سخت، سربلند بیرون آمده و البته نیروهای امنیتی و نظامی نیز خود را موظف به در کنار این عزیزان بودن می دانست.

سرهنگ قاسم جلیلوند افزود: ارتش همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران تا پایان در کنار مدافعان سلامت ایستاده و در هر زمینه ای از جمله ضدعفونی کردن معابر، ایجاد نقاهتگاه برای بیمارستان‌های صحرایی و اعزام نیروی انسانی و هرگونه کمکی که دانشگاه علوم پزشکی استان بدان نیاز داشته باشد، از هیچ کمکی دریغ نخواهد بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز تاکید کرد: زمانی رزمندگان اسلام در سنگر جنگ تحمیلی با دشمن می جنگیدند، ولی امروز رزمندگان و جان برکفان جامعه پزشکی در سنگر مقابله با کرونا با این دشمن نامرئی دست و پنجه نرم می‌کنند.

سردار محسن کریمی گفت: جنگ تحمیلی پس از پایان  به دانشگاهی برای یادگیری هرچه بیشتر از الگوگیری و راه ها و روش های موفقیت و رسیدن به خودکفایی در همه زمینه ها تبدیل شد و امروزه مدافعان سلامت نیز با روحیه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی که نشات گرفته از مکتب جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس می باشد، در مقابله با کرونا، نشان دادند تا پای جان، در راه آرمان های خود که همان آرمان‌های نظام، امام و انقلاب و رهبری است، ایستادند.

گفتنی است مراسم مجازی تقدیر مدافعان امنیت و نیروهای مسلح از مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان به همت شورای هماهنگی بهداشت، امداد و درمان نیروهای مسلح استان مرکزی برگزار و در پایان از رییس و معاونین و فرماندهان جبهه سلامت، تقدیر به عمل آمد.


( ۱ )

نظر شما :