نذورات سلامت منجر به راه اندازی پایگاه اورژانس در منطقه کرهرود

۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۱ کد : ۱۱۳۸۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۹۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از تاسیس و راه اندازی پایگاه اورژانس منطقه کرهرود و به روزرسانی درمانگاه جامع مرکز سلامت آن منطقه خبر داد.
نذورات سلامت منجر به راه اندازی پایگاه اورژانس در منطقه کرهرود

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه‌ای با هیات امنا ندبه کرهرود ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، خاطرنشان کرد: امسال با توجه به محدودیت های ایجاد شده در بحث نذورات و تغییر ماهیت آن از نوع سلامت، باعث کمک بیشتر خیرین به سلامت و درمان استان شد.

وی در خصوص ارائه راهکارهایی برای ادا نمودن راحت تر نذر سلامت مردم مسلمان استان مرکزی، افزود: دانشگاه به این منظور قابلیت هایی برای برآورده شدن نذورات ایجاد کرده، به عنوان مثال ما یک حساب خیرین افتتاح نموده ایم که مردم عزیز می توانند با آن نیت خاص خودشان به عنوان مثال کمک به بیماران سرطانی، کرونایی و یا نیازمند و یا خرید دستگاه و تجهیزات مبلغ واریزی خودشان را اعلام بدارند، همچنین بعضی از عزیزان می توانند جیره خشک را به بیمارستان ها و یا مراکز ما تحویل دهند.

وی در ادامه ضمن تشکر و سپاس از کمک خیرین در حوزه سلامت، اظهار داشت: این فرهنگ زیبا و والای انسانی همکاری خیرین در حوزه سلامت در استان مرکزی در راستای ارتقاء سطح بهداشت و درمان استان، نهادینه شده است.

وی افزود: مقرر شده است با همکاری خیرین دانشگاه یک پایگاه اورژانس در منطقه کرهرود راه اندازی شود و درمانگاه جامعه مرکز سلامت آن منطقه نیز به روزرسانی شود، همچنین تامین نیروی بیست و چهار ساعته برای آن پایگاه به عهده دانشگاه می باشد.

متولی سلامت استان مرکزی در پایان اشاره کرد: امیدواریم که این همکاری ها و همدلی ها در ماه محرم و صفر بیشتر از قبل نمود پیدا بکند و باشد که با این وحدت به هدف خود که همان ارتقای سلامت هر چه بیشتر و بهتر مردم استان می‌باشد، برسیم.


نظر شما :