پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز کارمند

۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۲ کد : ۱۱۳۸۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۱۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز کارمند، این روز را به تمامی کارمندان به خصوص کارمندان دانشگاه علوم پزشکی در استان تبریک گفت.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز کارمند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در این پیام آورده است: کارمندان و کارکنان در هر ارگان یا اداره ای، به عنوان پایه و ستون آن دستگاه اجرایی عمل کرده و رسیدن به اهداف خرد و کلان ادارات، بدون تلاش و فعالیت کارکنان به نتیجه نمی‌رسد.

وی افزود: در ایام سخت کرونایی، وظایف کارمندان دولت به خصوص کارمندان علوم پزشکی در حیطه  انجام امور حوزه سلامت دوچندان شده  و باید علاوه بر انجام وظایف محوله، بهداشت فردی و اجتماعی را نیز به  دقت رعایت کرده و در حفظ آن کوشا باشند.

وی تاکید کرد: همه کارمندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی برای اقتدار و سربلندی میهن عزیزمان ایران تلاش کرده و با هدف توسعه و پیشرفت و رسیدن به جهش تولید فعالیت خواهند نمود.

دکتر جمالیان خاطرنشان کرد: اگر کارمندان و کارگزاران نظام اسلامی با انگیزه های الهی، امانت داری و خدمت رسانی به مردم در جایگاه خود قرار گرفته اند، باید شکرگزار پروردگار بزرگ باشند، زیرا در جایگاهی هستند که می توانند خاطری را شاد کنند، غمی را بزدایند، بی پناهی را پناه دهند و مظلومی را یاور باشند و به این ترتیب، زمینه رشد و تعالی خود را فراهم سازند.

وی با اشاره به این حدیث رسول خدا (ص) که می فرماید: «وقتی خداوند برای بنده ای نیکی خواهد، حاجت مردم را در دست او قرار می دهد» تاکید کرد: در اسلام، منزلت اجتماعی به عنوان موهبت و امانت الهی در اختیار کارمندان و کارگزاران قرار می گیرد تا برای رفع محرومیت ها و گرفتاری ها از امور جامعه به کار گرفته شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن تبریک مجدد روز کارمند، چهارم شهریور ماه؛ روز کارمند را فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش‌های صادقانه و خدمات خالصانه کارمندان نیکو نهاد به خصوص کارکنان و زحمت کشان مجموعه علوم پزشکی  دانست که با نیروی تعهد و تخصص در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری و ستاد، در جهت پیشبرد برنامه‌ها و اهداف بزرگ مجموعه علوم پزشکی ایفای نقش می‌کنند.


نظر شما :