بیمارستان ولی‌عصر(عج) اراک در صورت تامین اعتبار تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌‌رسد

۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۷ کد : ۱۱۴۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۲۴۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: طی بازدید استاندار مرکزی و مدیرعامل بانک ملت کشور از مراحل ساخت و ساز بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک، مقرر شد مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال توسط بانک ملت به عنوان وام در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اراک برای تسریع در ساخت و ساز این بیمارستان قرار گیرد که تصویب شد و امیدواریم که این اتفاق میمون در دو هفته آینده بیفتد تا ساخت و ساز بیمارستان تکمیل شود.
بیمارستان ولی‌عصر(عج) اراک در صورت تامین اعتبار تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌‌رسد

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، دکتر حسن طاهراحمدی افزود: علاوه بر این ملبغ، 500 میلیارد ریال دیگر نیز از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه کشور تامین خواهد شد.

وی اظهار داشت: علاوه بر یکهزار میلیارد ریال مذکور، 400 میلیارد ریال دیگر برای اتمام این پروژه مورد نیاز است که در صورت تامین آن، تا پایان سال آینده ساخت این بیمارستان به اتمام رسیده و افتتاح خواهد شد.

*********************************************************

استاندار مرکزی نیز صبح امروز در حاشیه بازدید از ساختمان در حال احداث بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: یکهزار تخت بیمارستانی برای ارایه خدمات بهینه درمانی و بستری به مردم این استان نیاز است.

سید علی آقازاده افزود: میانگین سرانه تخت بیمارستانی در این استان نسبت به شاخص کشوری کمتر است و باید کمبود تخت درمانی نسبت به جمعیت هر چه زودتر جبران شود.

وی اظهار داشت: بهره برداری از ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر اراک (عج) نقش مهمی در بهبود کیفی خدمات پزشکی و بهداشتی و تامین تخت های بیمارستانی استان مرکزی دارد.

مدیرعامل بانک ملت نیز گفت: بانک ملت در شبکه بانکی کشور بالاترین مصارف و تسهیلات پرداختی را دارد که این مهم نشان از اعتماد و توجه مردم به این مجموعه است.

محمد بیگدلی افزود: پرداخت تسهیلات به ساختمان در حال احداث بیمارستان ولی عصر اراک (عج) در این بانک مصوب شده است و پیش بینی می شود با انجام مراحل اداری آن در استان مرکزی ظرف مدت 10 روز آینده در اختیار متولیان این طرح سلامت قرار گیرد.

کلید واژه ها: دکتر حسن طاهراحمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک استاندار مرکزی سید علی آقازاده ساختمان در حال احداث بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک مدیرعامل بانک ملت محمد بیگدلی


( ۱ )

نظر شما :