با وجود بحران کرونا دانشگاه علوم پزشکی اراک وظایف خود را با جدیت دنبال می کند

۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۶ کد : ۱۱۴۸۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۸
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال های گذشته گام‌های خوبی را در بحث توسعه برداشته و الان نیاز به تغییر سناریو دارد.
با وجود بحران کرونا دانشگاه علوم پزشکی اراک وظایف خود را با جدیت دنبال می کند

به گزارش وب دا مرکزی دکتر سعید چنگیزی آشتیانی در جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور دکتر علی اکبر کریمی رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی، افزود: با توجه به سایه سنگین کرونا که در تمام ارکان دانشگاه وجود دارد، اما بحث توسعه به جدیت به سوی جلو در حال پیشرفت است.

وی تاکید کرد: دانشگاه های علوم پزشکی کشور به ده کلان منطقه تعریف شدند که دانشگاه علوم پزشکی اراک در کلان منطقه ۶ قرار گرفته که مسئول اصلی این کلان منطقه زنجان می باشد؛ زنجان دانشگاهی است که در سال ۹۲ کلیه الگوهای آموزشی و پژوهشی را از دانشگاه علوم پزشکی اراک گرفته و به صورت خاص با هم در ارتباط بوده ایم؛ همچنین در بحث جراحی مغز و اعصاب و رادیولوژی هیچ کدام از دانشگاه های کلان منطقه این موضوع را پوشش نمی دهند و تنها مختص دانشگاه علوم پزشکی اراک است.

وی، تیپ یک شدن دانشگاه علوم پزشکی اراک را از اهداف مهم برشمرد و عنوان کرد: سه دانشگاه همزمان هدف تبدیل شدن به تیپ ۱ را در پیش رو دارند، از جمله دانشگاه علوم پزشکی اراک، قزوین و قم، که این کار نیاز به وجود زیرساخت هایی دارد که در طی سالیان گذشته برای آن تلاش شده است.

دکتر آشتیانی در پایان گفت: تنها دانشگاهی که ماموریت سلامت و بهداشت را به طور ویژه دنبال می کرده و خواهد کرد و در عین حال سایر وظایف خود را با وجود این بحران انجام می‌دهد، تنها دانشگاه علوم پزشکی اراک است.


نظر شما :