پیگیری نمایندگان مردم در مجلس برای رفع مشکلات حوزه سلامت پشتوانه مستحکم دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۹ کد : ۱۱۵۳۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۵۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از پیگیری و تلاش دکتر علی اکبر کریمی رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی برای رفع مشکلات این حوزه تقدیر و تشکر کرد.
پیگیری نمایندگان مردم در مجلس برای رفع مشکلات حوزه سلامت پشتوانه مستحکم دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همواره قوت قلبی برای ارگان ها و زبان گویای آنان در وزارتخانه‌ها و نهادهای کشوری بوده و هستند، حال آنکه با شیوع ویروس کرونا و تحلیل رفتن قوای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به خاطر کمبودها و چالش های مختلف این یاری و کمک بیش از پیش مهم و اثرگذار خواهد بود.
وی افزود: از دکتر علی اکبر کریمی رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی که تنها پس از دو روز از طرح مسئله و بیان مشکلاتی که در جلسه‌ی با ایشان داشتیم، درصدد رفع این مشکلات برآمده و برای پیگیری و حل آنان با معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور نشستی برگزار کردند، کمال تشکر را دارم و به نمایندگی از کلیه کادر بهداشتی و درمانی از ایشان قدردانی می نمایم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین تاکید کرد: این نماینده محترم مشکلات متعدد دانشگاه علوم پزشکی از جمله کمبود تعداد پرستار و جذب هر چه سریعتر و تزریق آنان به کادر خسته ی درمان را به گوش رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور رسانده اند که در صورت موفقیت، کمک بسیار بزرگی به استان شده و باری از دوش مجموعه علوم‌پزشکی برداشته خواهد شد.
دکتر جمالیان بیان کرد: این اقدام قابل تحسین دکتر کریمی موجب دلگرمی مدافعان خسته سلامت شده و باعث می‌شود با این رفتار مجاهدت خود را تنها ندیده و امیدوار باشند و با تزریق نیروی پرستاری تازه نفس به جمع مدافعان سلامت بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم گام های استوار و تلاش های ارزشمند شما نماینده محترم بیش از پیش ادامه داشته باشد و با تلاش های شما به اهداف والای خود در حیطه سلامت، بهتر و زودتر دست یابیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از کلیه نمایندگان مردم در حوزه های انتخابیه استان و دیگر مسئولین شهرستانی و استانی خواست تا با هرچه در توان دارند، به یاری و کمک دانشگاه علوم پزشکی شتافته تا هر چه زودتر با کمک یکدیگر از شر این ویروس خلاص شویم.


نظر شما :