فضایی جداگانه برای بیماران حاد تنفسی در کلینیک امام رضا (ع)

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۷ کد : ۱۱۵۶۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۰۴
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فضایی طراحی شده است که کاملاً مسیر ورودی بیماران تنفسی حاد و بیماران کرونایی به کلینیک تخصصی امام رضا(ع) از بقیه بیماران، جدا باشد.
فضایی جداگانه برای بیماران حاد تنفسی در کلینیک امام رضا (ع)

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده، خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن فصول پاییز و زمستان و احتمال افزایش بار مراجعات بیماران کرونایی به منظور حفظ سلامت بیماران و بقیه افراد با توجه به مراجعات مکرر در کلینیک امام رضا(ع)، فضایی خاص برای بیماران تنفسی و کرونایی در نظر گرفته شده تا خطر انتقال بیماری به سایر مراجعین به حداقل برسد.
وی افزود: هدف ما از تعیین این فضا این است که مسیر ورودی و خروجی کاملاً مجزا و جدا باشد، پذیرش بیماران و کلیه مراحل اداری مربوط به بیماران در همین فضا انجام شود و بیماران تنفسی و کرونایی وارد درب ورودی مشترک کلینیک امام رضا(ع)  نشوند، پزشکان نیز در همین فضا ویزیت تخصصی و عمومی خودشان را انجام دهند.
دکتر صادقی در پایان گفت: با بهره برداری از این فضای اختصاصی طی یک هفته آینده در کلینیک امام رضا(ع)، انشاالله بتوانیم خدمات شایانی را از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب به صورت یکسره به بیماران عفونت تنفسی ارائه دهیم.


( ۱ )

نظر شما :