بهداشت در کنار آموزش

۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۹ کد : ۱۱۶۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸۵
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان گفت: با توجه به شرایط خاص امسال و اپیدمی بیماری کرونا، تمام سعی مراکز بهداشتی بر این است که در کنار آموزش و پرورش و آغاز سال تحصیلی، مراقبت جدی تری از دانش‌آموزان به عمل بیاورند.
بهداشت در کنار آموزش

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عبدالرحیم فردوسی در مصاحبه تلفنی با برنامه رادیویی موج جوان که از صدای سبکه استانی آفتاب پخش شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به همه دانش آموزان، افزود: در کنار آموزش و پرورش، هم خانواده‌ها و هم دانش‌آموزان  باید مراقب بیماری و رعایت نکات بهداشتی برای حفظ سلامتی  خود باشند و پروتکل ها و توصیه های بهداشتی را در فصل مدرسه بیش از پیش جدی بگیرند.

وی اظهار داشت: اگر دانش آموزی از لحاظ وضعیت جسمانی ضعفی دارد و یا دچار بیماری زمینه ای خاصی است، حتماً خانواده‌ها می‌بایست به همکاران من در پایگاه های بهداشتی اعلام کنند و راهنمایی های لازم را بگیرند، حتی لازم است به مدارس و مدیران نیز اطلاع دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر احیاناً دانش آموزی و یا خانواده‌های آنها دچار یکی از علائم کرونا شدند، هر چه سریعتر به مراکز و پایگاه های بهداشتی و اولیای مدرسه اطلاع دهند و ضمن رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی، در منزل قرنطینه بمانند.


( ۱ )

نظر شما :