تلاش برای برطرف کردن نواقص و رفع مشکلات پیش رو

۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۰ کد : ۱۱۶۵۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۴۳
در جلسه هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی اراک بر تلاش هر چه بیشتر برای رفع نواقص و مشکلات و موانع پیش رو تاکید شد.
تلاش برای برطرف کردن نواقص و رفع مشکلات پیش رو

به گزارش وب دا مرکزی، در این جلسه ضمن بیان گزارش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی اراک و دانشکده های علوم پزشکی ساوه و خمین، به ارتقاء سطح کیفیت خدمات و تبدیل شدن به تیپ یک در کشور تاکید شد.
مسئول دبیرخانه هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه این جلسه گفت: به دلیل مشغله فراوان کاری اعضاء و به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و البته رعایت برگزاری جلسات با کمترین تعداد مدعوین، برخی از اعضا در این جلسه به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشته و نظرات خود را مطرح کردند.
مهندس رضا ابراهیمی افزود: با تلاش و برنامه ریزی زیادی که از دو سال گذشته صورت گرفته، دانشگاه علوم پزشکی استان در حال حاضر در جایگاه خوبی قرار گرفته و توانسته به پیشرفت های قابل قبولی هم دست پیدا کند.
وی تاکید کرد: به گفته کارشناس و نماینده وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تنها ۹ درصد از برنامه ها و اقدامات پیش بینی شده ی خود انحراف دارد که تلاش خواهیم کرد این عدد را به زیر ۵ درصد برسانیم.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات این چنینی و بیان نقطه نظرات و حتی انتقادات توسط اعضا، عاملی برای پیشرفت و توسعه روز افزون دانشگاه خواهد شد‌.


( ۲ )

نظر شما :