تعمیر خوابگاه ها، فعالیت دانشگاه را به تاخیر انداخت

۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۲ کد : ۱۱۶۵۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۱۷
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به دلیل تعمیر تأسیسات اورژانسی مورد نیاز در خوابگاه امام رضا(ع) دچار یک وقفه در آغاز به کار دانشگاه برای دانشجویان شده‌ایم.
تعمیر خوابگاه ها، فعالیت دانشگاه را به تاخیر انداخت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر فخرالدین شریعتمداری افزود: تعمیر تاسیسات مربوط به خوابگاه‌های دانشجویی را شروع نموده ایم و خوشبختانه اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: دو فاز دیگر از تعمیرات خوابگاه دانشجویی امام رضا(ع) باقی مانده و روز چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت این مکان به دانشجویان عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.
وی تاکید کرد: برای انجام این کار و تعمیرات خوابگاه های دیگر، زمان حرف اصلی را می زند و برای کاری اساسی، نیازمند، یک حرکت جهادی و برنامه ریزی صحیح و اصولی هستیم.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک از دانشجویان خواست تا در تمام مراحل کار، با معاونت فرهنگی و دانشجویی مشورت کرده و اگر نقصی را مشاهده کردند، به مسئولین این معاونت اطلاع دهند.
دکتر شریعتمداری در پایان از حجت الاسلام حسنوند و حجت الاسلام کوشکی مسئول و جانشین دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک، تشکل های دانشجویی و ... به خاطر برگزاری مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان با رعایت جدی پروتکل های بهداشتی تقدیر و تشکر کرد.


( ۱ )

نظر شما :