روحانیون در کنار مدافعان سلامت

۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۱ کد : ۱۱۶۸۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۵۲
معاون فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: روحانیون جامعه پزشکی در کنار مدافعان سلامت بودن را جزو وظایف خود می دانند.
روحانیون در کنار مدافعان سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، حجت الاسلام مهرداد کوشکی در مراسم تجلیل از روحانیون جهادی که در ایام شیوع ویروس کرونا همپای مدافعان سلامت بودند، افزود: تقریبا از همان روزهای نخست شیوع این ویروس منحوس، روحانیون با تفکر جهادی و با هدف کمک به بیماران و البته یاری رساندن به مدافعان سلامت، به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی رفتند.
وی اظهار داشت: روحانیون در کارهایی مثل مشاوره، مشاوره‌های بالینی، ایجاد روحیه در بین بیماران و مدافعان سلامت، پاسخگویی به مسائل شرعی و حتی بعضا انجام کارهای خدماتی و در یک کلام هر کاری که از دستشان بر بیاید، از هیچ کمکی دریغ نکرده و تا پایان ریشه کنی این ویروس خود را در کنار مردم و کادر بهداشتی و درمانی می بینند.
گفتنی است در این جلسه که در دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان مرکزی و با حضور حجت الاسلام دکتر ایمانی مقدم مسئول نهاد نمایندگی، دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی و حجت الاسلام حسنوند مسئول نهاد در دانشگاه علوم پزشکی اراک، برگزار شد از ۱۲ روحانی جهادگر آقا و ۲ روحانی خانم تلاشگر در این عرصه، تجلیل شد.


نظر شما :