رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک عضو شورای راهبردی توسعه و مدیریت استان شد

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۳ کد : ۱۱۷۱۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۹
طی حکمی از سوی استاندار مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان به عنوان عضو شورای راهبردی توسعه و مدیریت استان مرکزی انتخاب شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک عضو شورای راهبردی توسعه و مدیریت استان شد

به گزارش وب دا مرکزی، در این حکم آمده است: در اجرای ماده ۲ تصویب نامه شورای عالی اداری و همچنین سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص تشکیل شورای راهبردی توسعه و مدیریت استان، این انتخاب صورت گرفته است.
استاندار مرکزی گفت: طراحی ساز و کارهای مناسب برای اجرایی کردن سیاست‌های کلی نظام اداری، ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه راه و برنامه جامع اصلاح نظام اداری از مصوبه شورای عالی اداری و وظایف مقرر در قانون مدیریت هدفمند کشوری، از مهمترین شرح وظایف اعضای این شورا است.
سید علی آقازاده افزود: پیش‌بینی بودجه مورد نیاز برای اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری در سطح استان مرکزی، پیگیری اجرای برنامه های ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی، بررسی و تصویب امتیاز لازم برای استقرار و توسعه دولت الکترونیک در دستگاه های استان و همچنین ارتقای کیفیت خدمات دولتی به منظور افزایش رضایتمندی مردم و کاهش هزینه ها در فضای رقابتی نیز مهم ترین اهداف شورای راهبردی توسعه مدیریت استان می باشد.
وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی برای توانمندسازی و بهسازی و آموزش مدیران و کارکنان دولت و بررسی و تصویب برنامه های مورد نیاز به منظور ارتقای فرهنگ سازمانی با رویکرد انسانی نیز از دیگر اهداف این شورا در استان مرکزی می باشد.
وی خاطرنشان کرد: نهادینه کردن اصول پاسخگویی، شفافیت و تقویت نقش نظارتی تشکل‌های مردمی در بخش عمومی، ترویج و توسعه بهره‌وری در نظام اداری و بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان و جمع بندی و معرفی و تبادل تجارب موفق استانی در حوزه اصلاح نظام اداری از اولویت های این شورا خواهد بود.
استاندار مرکزی تصریح کرد: بررسی و تایید گزارش های تحلیلی ادواری از اجرای برنامه اصلاح نظام اداری در دستگاه‌های اجرایی استان، بررسی و تصویب برنامه‌های مورد نیاز برای مدیریت عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان و ابلاغ دستورالعمل های مربوطه، با تشکیل کمیته‌های تخصصی ذیل شورای راهبردی توسعه مدیریت استان از دیگر اهداف کلان این شورا در استان مرکزی می باشد.
آقازاده ضمن آرزوی موفقیت و انجام هرچه بهتر وظایف و تکالیف محوله ابراز امیدواری کرد: اعضای این شورا با تلاش‌های شبانه‌روزی و مجاهدت های فراوان، استان مرکزی را به توسعه و پیشرفت روز افزون نزدیک‌تر کنند.


( ۱ )

نظر شما :