اهداف معاون درمان از بازدید همزمان بیمارستان امام علی کمیجان و بیمارستان مهر خنداب

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۸ کد : ۱۱۷۲۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۴۵
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در بازدید مدیریتی که امروز از دو بیمارستان امام علی (ع) کمیجان و مهر خنداب به عمل آمد، اهداف گوناگونی مورد بررسی قرار گرفت.
اهداف معاون درمان از بازدید همزمان بیمارستان امام علی کمیجان و بیمارستان مهر خنداب

به گزارش وبدا مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده، اظهار داشت: در این بحبوحه کرونا، یکی از اهداف مورد بررسی وضعیت تریاژ و اورژانس این دو بیمارستان بود، همچنین بررسی از نظر داشتن امکانات لازم و استقرار تجهیزات مورد نیاز نیز مورد بررسی قرار گرفت.
وی بیان کرد: برای اولین بار متخصصین بیهوشی، زنان، جراحی و داخلی در این دو بیمارستان مستقر شدند، یکی از اهداف دیگر ما نحوه ارائه خدمات و چینش نیروی انسانی در این بیمارستان ها بود.
وی در خصوص نحوه ارائه خدمات مطلوب تر به مردم این دو شهرستان خاطرنشان کرد: در صدد خریداری دستگاه سی تی اسکن برای این دو بیمارستان می باشیم که لازم به صبر و شکیبایی می باشد.
دکتر صادقی در پایان گفت: فرصت طلایی برای شهرستان های خنداب و کمیجان ایجاد شده است، که نقاط قوت و ضعف بیمارستان های امام علی(ع) و مهر به طور همزمان مورد بررسی قرار بگیرند، در ضمن برای این بازدیدها صورتجلسه ای تنظیم شده که با توکل به خدای متعال در بازه ی زمانی خاص این مشکلات ترفیع می شوند و به نتایج بهتری دست پیدا می‌کنیم.


( ۳ )

نظر شما :