پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)

۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۸ کد : ۱۱۷۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۰۲
حجت‌الاسلام والمسلمین علی حسنوند، با صدور پیامی، هتاکی نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرد.
پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)

به گزارش وب دا مرکزی، متن پیام بشرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا حَسْرَةً علَی الْعِبادِ ما یَأْتِیهِمْ مِنْ رَسُولٍ إِلَّا کانُوا بِهِ یَسْتَهْزِؤُنَ. أَلَمْ یَرَوْا کَمْ أَهْلَکْنَا قَبْلَهُمْ مِنَ الْقُرُونِ أَنَّهُمْ إِلَیْهِمْ لَا یَرْجِعُونَ

«اى دریغ بر بندگان! که هیچ پیامبرى بر آنان نیامد مگر آن که او را به استهزا گرفتند.آیا ندیدند چه بسیار طوایفی را پیش از اینها هلاک کردیم که دیگر ابدا به (دیار) اینان باز نگردند؟»

با وعده ی کلام الهی آغاز کردم، کلامی که حقانیتش چنان ترسی بر پیروان ابلیس  انداخته که راهی جز توهین به پاک ترین نفس خلق شده ندارند، توهین به پیامبری که پیام آور دین رحمت، آزادگی و کرامت انسان است.  
اقدام  بی شرمانه ی  هفته نامه ی وقیح شارلی ابدو در هتک حرمت خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی(ص) صراحتا خلاف  اعلامیه ی حقوق بشر است و این اقدام نه تنها دروغ بودن شعارهای نخ نما شده مجامع غربی در زمینه آزادی و احترام به عقاید را برای چندمین بار به اثبات رساند بلکه به وضوح از همدستی لابی های صهیونیستی در فرانسه برای اجرای طرح به انحراف کشاندن اذهان مسلمانان از واقعیت پشت پرده جریانات غرب آسیا رونمایی کرد.
دولت فرانسه بهتر است به جای حمایت از هتاکان به مقدسات یا سفرهای به ظاهر حمایتی از مردم دیگر کشورها به داد مردم خود و معترضان کشورش برسد که اعتراض شنبه های جلیقه زردها به عنوان ضرب المثل بی کفایتی این دولت در تاریخ ثبت نشود.
دولت فرانسه بداند ما هرگز ظلم های تاریخی این کشور به مردم ایران و جهان را فراموش نمیکنیم 
دولتی که از داعش حمایت می کند، همان دولتی است که با خون های آلوده به ویروس HIV  و کمک همه جانبه به صدام در جنگ تحمیلی و پناه دادن به منافقین سفاک، ددمنشی‌اش نسبت به ملت مسلمان ایران را به اثبات رسانده بود. و گویا اصرار دارد بر اثبات آن به همه مردم جهان.
بهانه‌ی آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ که از سوی برخی سیاستمداران فرانسوی گفته شده کاملاً مردود، غلط و عوام‌فریبانه است. سیاست‌های عمیقاً ضدّ اسلامیِ صهیونیست‌ها و دولت‌های استکباری عامل این‌گونه حرکت‌های دشمنانه است که هر چند یکبار بُروز می‌یابد.
این اقدام بی شرمانه و سکوت دروغین و عوام فریبانه ی سردمداران غرب که نشانه ی عمق دشمنی آنان با پیامبر اعظم(صلی الله علیه واله) و اسلام عزیز است را محکوم کرده و قطعا این هتاکی های برنامه ریزی شده دشمنان به بهانه آزادی بیان در رسانه های غربی، بی پاسخ نمی ماند.

وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


حجت‌الاسلام والمسلمین علی حسنوند
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشگی استان مرکزی


نظر شما :