معرفی نمودن مدارس متخلف به مراکز قضایی

۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۴ کد : ۱۱۷۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۵۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در پی اعلامیه های مختلف، مدارسی که پروتکل های بهداشتی را نادیده بگیرند، به مقام های قضایی معرفی می‌شوند.
معرفی نمودن مدارس متخلف به مراکز قضایی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در گفتگوی تلفنی با اخبار استان مرکزی از شبکه آفتاب، تاکید کرد:
سلامت دانش آموزان و خانواده آنان برای ما حائز اهمیت است، تذکرات لازم به تمامی مدارس ابلاغ شده است‌، همچنین اعلام کرده‌ایم مدارسی که موازین بهداشتی را رعایت نکنند و آن ها را نادیده بگیرند به مقام‌های قضایی معرفی می‌شوند.
متولی سلامت استان مرکزی، خطاب به خانواده های دانش آموزان، خاطرنشان کرد: مردم عزیز و فهیم استان مرکزی اگر نکات و تخلفی را مشاهده می‌کنند، به شماره ۱۹۰ یا به مراکز جامع سلامت اطلاع دهند، آسوده خاطر باشند که بدون ذکر نام و مشخصات فرد شاکی ما سریعاً به این موضوعات رسیدگی خواهیم کرد.
وی بیان کرد: با توجه به بحران کرونا، سلامت دانش آموزان بیش از پیش برای ما حائز اهمیت است و نمی خواهیم با بازگشایی مدارس دانش آموزانی که می خواهند درس‌ها را حضوری فرا بگیرند، سلامتشان تهدید شود.
دکتر جمالیان در خصوص وضعیت اراک و شهرستان های استان مرکزی که توسط وزارت بهداشت ابلاغ شده است، گفت: با توجه به این ابلاغیه، اراک، خمین و دلیجان در وضعیت قرمز، ساوه و فراهان در وضعیت نارنجی، تفرش، کمیجان زرندیه و محلات در وضعیت زرد، خنداب و آشتیان در وضعیت سفید قرار دارند.
متولی سلامت استان مرکزی در مورد بهتر شدن وضعیت شهرستان‌هایی همچون ساوه ابراز خوشحالی و در مورد نامطلوب شدن شرایط شهرستان هایی چون خمین، ابراز تاسف کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان وضعیت اراک و شهرستان های دیگر استان را تابع رفتارها و پایبندی مردم به موازین بهداشتی دانست، چراکه با رعایت بیشتر و اهمیت دادن مردم به پروتکل های بهداشتی وضعیت از قرمز خارج می شود و همچنین با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت بحرانی و نگران کننده خواهد شد.


( ۲ )

نظر شما :