علیرغم کمبود شدید اعتبارات عمرانی تامین منابع مالی پروژه های عمرانی در اولویت حوزه توسعه و این مدیریت قرار دارد

۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۴ کد : ۱۱۷۸۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۲۸
مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: علیرغم کمبود شدید اعتبارات عمرانی تامین منابع مالی پروژه های عمرانی در اولویت حوزه توسعه و این مدیریت قرار دارد.
علیرغم کمبود شدید اعتبارات عمرانی تامین منابع مالی پروژه های عمرانی در اولویت حوزه توسعه و این مدیریت قرار دارد

به گزارش وب دا مرکزی، محسن جیریایی افزود: تمام تلاش دانشگاه علوم پزشکی در زمینه امور عمرانی و پروژه های تحت پوشش، تامین نقدینگی لازم و جلوگیری از توقف پروژه ها می باشد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات ساخت خوابگاه ۲۵۰ نفری خواهران نیز که با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی، متوقف شده بود به محض اخذ وام ۱۴ میلیارد تومانی از بانک رفاه و پشت سر گذاشتن مراحل مناقصه و تعیین پیمانکار، روند ساخت و تکمیل آن از سر گرفته شده و به چرخه دانشگاه باز خواهد گشت.

جیریایی یادآور شد: عملیات ساخت یک مرکز تخصصی زنان نیز به همت یک خیر آغاز شده و قرار است با انعقاد یک تفاهم نامه و تخصیص منابع دانشگاهی از سهم ریاست، بخش های نظیر تاسیسات، لوله کشی، نما و بخشی از داخل نیز پیگیری و به اتمام برسد.

مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: مگا آی سی یو هایی در بیمارستان‌های امیرکبیر، طالقانی و امیرالمومنین(ع) در حال ساخت است که سعی خواهیم کرد منابع مورد نیاز آن را با همکاری و مساعدت حوزه معاونت درمان تامین و در اختیار پیمانکار قرار دهیم

وی گفت: با اجرای تعمیرات جزئی این سه بخش و تکمیل آن ها، این بخش ها  می‌توانند به چرخه درمان اضافه شده و کمک‌های زیادی به بهبودی بیماران بخصوص مبتلایان به کرونا، در این روزها که به شدت به این بخش و تخت های ویژه نیاز است، انجام دهند.

جیریایی پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) را گل سر سبد پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در این پروژه هیچ مشکل اعتباری وجود ندارد و در صورت برطرف شدن مشکل پیمانکار این پروژه ی ملی و استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: اگر پیمانکار صورت وضعیت و دیگر اسناد مربوطه را به دانشگاه علوم پزشکی تحویل دهد، منابع اعتباری لازم برای پرداخت وجوه، تامین شده و پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: مقرر شده بود برخی از تجهیزات لازم نظیر (پمپ ها، برج های خنک کننده، دیزل ژنراتور و هواساز) را دانشگاه علوم‌پزشکی خریداری و نصب کند که با پشت سر گذاشتن مراحل مناقصه، خریداری این تجهیزات و پرداخت بیش از ۵۰ درصد پیش پرداخت آن، باید گفت این مهم انجام شده و حالا نوبت پیمانکار است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تقریباً به تمام تعهداتی که بر عهده داشته است عمل کرده و حتی در برخی از موارد خارج از تعهدات خود عمل کرد و اینک نوبت پیمانکار است.


( ۲ )

نظر شما :