پخش زنده مراسمات و جلسات دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۹ کد : ۱۱۸۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۷۶
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک از امکان پخش زنده جلسات و برخی مراسمات مهم خبر داد.
پخش زنده مراسمات و جلسات دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی گفت: با فراهم شدن این امکان، همکاران عزیز می توانند در محل کار و با استفاده از کامپیوتر خود و یا تلفن همراه، در جریان جلسات و سخنرانی ها و مراسماتی که در دانشگاه برگزار می شود قرار بگیرند.
وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران واحد فناوری اطلاعات دانشگاه افزود: این کار با هدف اطلاع رسانی سریع و به موقع و البته کاهش مراجعات و حضور در جلسات در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کنترل آن انجام می شود.
وی تاکید کرد: همکاران گرامی می توانند از این پس با کلیک بر روی پخش زنده که در صفحه اصلی سایت دانشگاه نیز قرار دارد از این امکان در هر شرایطی استفاده نمایند و به صورت زنده جلسات را مشاهده و در جریان اتفاقات قرار بگیرند.
قربانی در ادامه تصریح کرد: زین پس برنامه پزشک شما که روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۰ صبح از شبکه استانی آفتاب پخش خواهد شد و همچنین برنامه تلویزیونی «استودیو سلامت» که از اوایل مهرماه بر روی آنتن خواهد رفت از طریق این درگاه قابل مشاهده خواهد بود.
وی افزود: اکثر مراسم هایی مهم دانشگاه علوم پزشکی اراک علاوه بر لینک پخش مستقیم از طریق وبینار و پیج دانشگاه در فضای مجازی نیز قابل مشاهده می باشد.
وی خاطرنشان کرد: این اقدام به صورت آزمایشی چندین بار در جلسات گذشته صورت گرفته و خوشبختانه بازخورد خوبی هم داشته است و آیین تکریم و معارفه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیز در روز دوشنبه ۲۴ شهریور ساعت ۱۱  به صورت زنده از منابع اعلام شده پخش خواهد شد.

کلیدواژه‌ها: پخش زنده پخش آنلاین استودیو سلامت پزشک شما


( ۸ )

نظر شما :