جدیت و پیگیری معاون بهداشتی پیشین و تسلط و تجربه معاون فعلی

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۵ کد : ۱۱۸۲۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۲۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: جدیت و پیگیری مسائل توسط معاون بهداشت قبلی و تجربه و تسلط معاون جدید بهداشت دانشگاه بسیار ارزشمند است.
جدیت و پیگیری معاون بهداشتی پیشین و تسلط و تجربه معاون فعلی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه تکریم و معارفه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک، افزود: از جمله ویژگی‌های بارز دکتر نظری، پیگیری مجددانه و اصرار بر رفع مسائل و مشکلات پیش رو بود.
وی اظهار داشت: از تلاش های فراوان و بی دریغ ایشان در این سال ها در رسیدن به موفقیت های مجموعه، قدردانی و برای ایشان توفیقات روزافزون را از درگاه خداوند منان طلب می کنم.
وی تاکید کرد: دکتر علیمحمدی نیز سالها در حوزه بهداشت کار و فعالیت داشتند و خوشبختانه تسلط خوب و تجارب ارزشمندی هم در این حوزه و هم در حوزه توسعه داشته و امیدواریم از این دو نعمت بزرگ در پیشبرد اهداف پیش‌رو نهایت استفاده را برده و موفق باشند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم در حوزه معاونت بهداشت، با همان سرعت و جدیت و ریل‌گذاری سابق فعالیت‌ها ادامه دار بوده و به توفیقات روز افزون دست بیابیم.
وی ضمن اشاره به این موضوع که حوزه بهداشت روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد، گفت: با توجه به وظایف گسترده قبلی و افزوده شدن چالش بزرگ به نام کرونا و افزایش میزان بستری ها و مبتلایان در روزهای اخیر و روزهای آتی، وظیفه همکاران حوزه معاونت بهداشت بسیار سنگین تر و در عین حال ارزشمند تر شده است.
دکتر جمالیان بیان کرد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی اراک و کلیه واحدهای خدمات‌رسان تحت پوشش این مجموعه، روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند، اما خدا را شکر مردم این تلاش‌ها را دیده و قدردان این زحمات هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان برای دکتر جواد نظری معاون سابق در دوره ی ادامه تحصیل (اخذ مدرک فوق تخصص) و دکتر علیمحمدی معاون جدید بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آرزوی توفیق و سربلندی کرد.


نظر شما :