تبریک هفته دفاع مقدس به مدافعان سلامت

۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳ کد : ۱۱۸۴۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۴۶
فرمانده انتظامی استان مرکزی در لوحی از کلیه مدافعان سلامت به خاطر رویارویی و مقابله با کووید ۱۹ قدردانی کرد.
تبریک هفته دفاع مقدس به مدافعان سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، سرتیپ دوم حسن مفخمی شهرستانی در پیامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به کلیه مدافعان سلامت گفت: بدون شک ارتقای سلامت و افزایش امید به زندگی در جامعه اسلامی مدیون تلاش ها، فداکاری و از خودگذشتگی پزشکان، پرستاران، بهیاران و کادر درمانی و بهداشتی می باشد.

وی  افزود: با مدیریت خوب رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی و سایر روسا و مدیران مراکز درمانی و بیمارستانها، این مهم محقق شده و توانستیم در موج اول شیوع ویروس آنرا کنترل و در حال حاضر نیز عملکرد نسبتاً خوبی نسبت به سایر استان‌ها، داشته باشیم.

وی تاکید کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است برای تقدیر و تجلیل از ایثارگری های تمامی مدافعان سلامت که این روزها در خط مقدم مبارزه با بیماری منحوس کرونا تا شکست قطعی و ریشه‌کنی کامل آن از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی از زحمات ارزنده همه دست‌اندرکاران بخش سلامت به خصوص رییس دانشگاه علوم پزشکی و سایر کارکنان و کادر بهداشتی و درمانی استان مرکزی، از خداوند منان سلامتی و توفیق خدمت به مردم شهید پرور استان مرکزی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری مقام عظمای ولایت خواستارم.


( ۲ )

نظر شما :