موفقیت دانشگاه را مدیون زحمات همکاران در تمامی حوزه ها هستیم

۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۶ کد : ۱۱۸۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: مجموعه درمانی، بهداشتی و دانشگاهی مانند چرخه دومینو است و یک تصمیم گیری اشتباه کل مهره ها را به هم ریخته و معادلات را بر هم می زند.
موفقیت دانشگاه را مدیون زحمات همکاران در تمامی حوزه ها هستیم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: جایی برای آزمون و خطا در این روزهای بحرانی وجود ندارد و قبل از هر تصمیمی، ابتدا باید تمام عواقب آن از تمام جهات سنجیده شود تا آثار آن دامن گیر بقیه نشود.

وی اظهار داشت: ما همه در یک کشتی هستیم و برای به نتیجه رسیدن به اهداف این سیستم باید تلاش کنیم و اگر نگاه به این مجموعه سیستماتیک نباشد، قطعا شکست می خوریم.

وی تاکید کرد: تمام اتفاقات خوب در سایه تعاملات و همکاری ها شکل می گیرد و موفقیت ها زمانی تداوم خواهند داشت که روی منیت پا گذاشته و به مجموعه و سیستم و تعالی آن فکر کنیم.

متولی سلامت استان مرکزی گفت: هیچ وقت نباید فراموش کنیم موفقیت دانشگاه مدیون زحمات همکاران از جمله روسای بیمارستانها، مدیران، پزشکان، پرستاران، کارشناسان بهداشت، بهورزان و ... می باشد.

دکتر جمالیان در ادامه ضمن اشاره به طی کردن روزهای سخت و دوران فرسایشی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گفت: تمام تصمیم گیری ها باید با مشورت انجام شده و تمام همکاران و پرسنل را در جریان امور قرار داد تا از ایجاد بی انگیزگی و آسیب های بعدی جلوگیری کرد.

وی یادآور شد: احساس بزرگ بینی، رویه ای غلط  و نادرست است و به هیچ وجه پسندیده نیست و لذا از همه روسا، مدیران و پرسنل خواهشمندم بیش از پیش رعایت کرده و شبکه ها و مجموعه های پایین دستی خود را بیشتر حمایت کرده، به طوریکه این حمایت ها را از طرف  مجموعه ستاد حس کنند و این تفکر پیش نیاید که در این راه پر پیچ و خم تک و تنها هستند.

وی افزود: تصمیم گیری ها و پاسخگویی ها در مجموعه علوم پزشکی به افراد چه همکاران و چه ارباب رجوع باید بر اساس عدالت و بدون در نظر گرفتن روابط و ضوابط باشد.

وی همچنین به افزایش آمار مبتلایان بیماری کووید ۱۹ در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: متاسفانه  آمار مبتلایان و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و درمانگاه های سرپایی در حال افزایش است که می طلبد آمادگی خودمان را بالا ببریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان تاکید کرد: ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین(ع) به عنوان سانتر کرونا تکمیل شده و هنوز زیرساخت‌های بیمارستان امیرکبیر آماده نشده و تلاش می کنیم در کنار بیمارستان امیرالمومنین(ع)، بیمارستان آیت الله خوانساری را نیز محیا کنیم چرا که باید این آمادگی را در تمامی جنبه ها افزایش دهیم و منتظر روزهای سخت تر باشیم.


نظر شما :