نقل و انتقال بیماران کرونایی با رعایت پروتکل های ایمن توسط اورژانس صورت می گیرد

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۹ کد : ۱۱۸۷۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۵۹
معاون فنی و عملیات اورژانس استان مرکزی گفت: طبق دستورالعمل ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت بیماران کرونایی با حفظ نکات ایمنی توسط تکنسین های اورژانس منتقل می‌شوند.
نقل و انتقال بیماران کرونایی با رعایت پروتکل های ایمن توسط اورژانس صورت می گیرد

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز ایران نژاد در گفتگوی تلفنی برنامه رادیویی پزشک شما که به صورت زنده از صدای شبکه آفتاب پخش شد، افزود: هیچ تفاوتی میان بیماران کرونایی و بیماران دیگر برای ما وجود ندارد، فقط با این تفاوت که ما نسبت به رعایت پروتکل ها جهت انتقال این بیماران اقدام می‌کنیم.

وی اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تمام همکاران اورژانس به تجهیزات ایمنی مجهز شده و نقل و انتقال بیماران کرونایی با رعایت پروتکل های ایمن، از منزل به مراکز درمانی یا میان مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

وی تاکید کرد: مردم عزیز استان مرکزی می توانند هرگونه انتقاد و پیشنهادی را با شماره استانی ۳۳۶۸۶۴۴۲ با اپراتور که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو می باشد، در میان بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: شماره کشوری ۱۹۰ نیز  جهت کلیه تماس هایی که در حوزه بهداشت و درمان صورت می گیرد، در دسترس عزیزان است.

معاون فنی و عملیات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان  مرکزی ضمن تبریک روز ملی اورژانس به تمام فعالان و جهادگران این عرصه و تشکر از خیرین حوزه سلامت استان که از ابتدای راه در تهیه تجهیزات و ملزومات یاری رسان دانشگاه و اورژانس استان بوده اند، تاکید کرد: امیدواریم با توجه به ادامه دار بودن بیماری کرونا و کاهش درآمدهای وزارت بهداشت و افزایش هزینه های جانبی، کمک خیرین همچون ابتدای امر تداوم داشته باشد.


( ۱۳ )

نظر شما :