کلنگ زنی ۱۰ پایگاه امدادی در کلانشهر اراک در روز ملی اورژانس

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۲ کد : ۱۱۸۷۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۲۵
استاندار مرکزی در حاشیه آیین کلنگ زنی ۱۰ پایگاه امدادی اورژانس و فوریت های پیش بیمارستانی از خیرین حوزه سلامت بابت همکاری و ساخت پایگاه ها تقدیر و تشکر کرد.
کلنگ زنی ۱۰ پایگاه امدادی در کلانشهر اراک در روز ملی اورژانس

به گزارش وب دا مرکزی، سید علی آقازاده گفت: امروز و همزمان با روز ملی اورژانس، کلنگ زنی این ۱۰ پایگاه یک اتفاق خوب و میمون برای کلانشهر اراک به شمار می رود.

وی افزود: شروع عملیات ساخت پایگاه های اورژانس در ۱۰ نقطه شهر اراک توسط خیرین و البته دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس، نشان از اهمیت و جدیت در ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به همشهریان و تلاش برای رفع کمبودها است.

وی تاکید کرد: نکته مهم و قابل توجه و البته ارزشمند این است که مجمع خیرین حوزه سلامت استان به ویژه در کلانشهر اراک، فعالیت‌های بسیار مهم و ارزشمند و مورد نیاز شهر را پوشش داده و می دهند.

استاندار مرکزی در ادامه از خیّر محترم جناب آقای حسینی و همسر محترمشان که متولی ساخت و احداث یکی از پایگاه های شهری کلنگ زده شده امروز بودند، تشکر کرد و گفت: اعطای حدود ۵ میلیارد ریال پول و دل کندن از آن، جسارت و دل بزرگ می خواهد که این دو عزیز و خیر نیک اندیش نشان دادند که خیران فرشتگانی زمینی برای کمک به همنوعان خود از سوی خداوند هستند.

آقازاده همچنین تاکید کرد: ۱۵ میلیارد تومان هم توسط دانشگاه علوم پزشکی برای احداث این پایگاه ها هزینه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با احداث این ۱۰ پایگاه در مرکز استان نیاز به پایگاه های اورژانس به حداقل رسیده و خدمات اورژانسی و پیش بیمارستانی بع استانداردهای لازم نزدیک‌تر می‌شود.

وی در پایان از هماهنگی و همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی استان برای ساخت و احداث این پایگاه ها (۸ پایگاه شهری و دو پایگاه جاده‌ای) تقدیر و تشکر کرد.


( ۲ )

نظر شما :