اقدامات مجموعه علوم پزشکی در کنار زحمات اورژانس کامل می شود

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۰ کد : ۱۱۸۸۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۷۱
استاندار مرکزی گفت: نباید از زحمات و فداکاری های همکاران اورژانس غافل شد، چرا که اقدامات مجموعه علوم پزشکی و به نتیجه نشستن فعالیت ها، در کنار زحمات اورژانس تکمیل می شود.
اقدامات مجموعه علوم پزشکی در کنار زحمات اورژانس کامل می شود

به گزارش وب دا مرکزی، سید علی آقازاده در مراسم بزرگداشت روز فوریت های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اراک، افزود: همکاران اورژانس به واقع فرشتگان نجاتی هستند که برای حفظ جان و سلامتی همنوعان خود با سرعت هرچه تمام تر، پیش رفته و جز به فکر مردم بودن را در سر ندارند.
وی اظهار داشت: در روزهای شیوع ویروس کرونا اورژانس پیش بیمارستانی در خط مقدم مقابله با این ویروس قرار گرفته و اقدامات آنها کمک بسیار زیادی در شرایط قابل قبول فعلی دارد.
وی همچنین به شرایط کرونای استان اشاره کرد و گفت: این شرایط به خاطر تلاش و فداکاری تمامی پرسنل و کارکنان علوم پزشکی در واحدهای مختلف و البته همکاری مردم، نسبت به سایر استان ها بهتر و قابل قبول تر است.
وی خاطرنشان کرد: کلیه کارکنان علوم پزشکی به صورت شبانه روزی و با برنامه و بدون وقفه در حیطه های مختلف از جمله واحدهای بهداشت، درمان، اورژانس و دیگر واحدها برای مقابله با این بیماری از هیچ کوششی دریغ نکردند.
استاندار مرکزی در ادامه ضمن ابراز امیدواری از ساخت واکسن بومی کرونا توسط متخصصین داخلی در آینده نزدیک گفت: شیوع ویروس کرونا خسارت‌های زیادی را به جوامع و همچنین استان مرکزی وارد کرد، اما جامعه پزشکی کشور و استان با تحمل روزهای سخت و پشت سر گذاشتن آن ها و رسیدن به دستاوردهای خوب، آن را به یک فرصت تبدیل کردند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از حمایت مسئولان به خصوص شخص استاندار مرکزی، تاکید کرد: آقای آقازاده همیشه در حوزه سلامت مردم جدی بوده و حساسیت زیادی را از خود نشان می دادند به طوریکه از زمان شیوع این ویروس ما را تنها نگذاشته و همیشه حامی مجموعه علوم پزشکی بوده اند.
دکتر سید محمد جمالیان ضمن تشکر مجدد از استاندار و تمامی کسانی که مجموعه بهداشت و درمان است آن را یاری کرده اند، این حمایت‌ها را موجب کاهش خستگی کادر درمانی و بهداشتی و دلگرمی آنان برای ادامه راه دانست.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حوزه اورژانس و فوریت های پزشکی کمبودهای احساس می‌شد که همکاران این واحد با فداکاری و تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی سعی در پوشش آن بوده و انصافاً با این مجاهدت ها، کمبودهای این حوزه کمتر به چشم می‌آمد.
وی تاکید کرد: مطمئناً با راه اندازی پایگاه های جدید کیفیت خدمت رسانی به همنوعان و همشهریان عزیز افزایش پیدا کرده و در مقابل فشار کاری از دوش همکاران کمتر خواهد شد.
رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اراک هم در این جلسه ضمن تبریک این روز به تمامی همکاران خود و ادای احترام به پیشکسوتان، گفت: همیشه خود را مدیون زحمات این عزیزان می دانیم.
دکتر پریا بهرامی در ادامه نشان افتخاری اورژانس را به استاندار مرکزی و رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا کرد.
در پایان این جلسه از برخی از همکاران نمونه اورژانس، بازنشستگان و پیشکسوتان و تعدادی از خانواده‌های همکاران فوت شده تقدیر به عمل آمد.


( ۱ )

نظر شما :