نویدهای خوش در خصوص بیمارستان آیت الله خوانساری اراک

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۳ کد : ۱۱۹۸۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۷۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از رخ دادن اتفاق هایی خوب در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک خبر داد.
نویدهای خوش در خصوص بیمارستان آیت الله خوانساری اراک

به گزارش وبدا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در آئین رونمایی از کالاهای پزشکی اهدایی خیران سلامت استان مرکزی در بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک، گفت: یکی از بهترین و بروزترین دستگاه های رادیو شتاب دهنده برای این مرکز خریداری گردیده است، این دستگاه شتاب دهنده با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان خریداری شده و لازم به ذکر است که از این دستگاه فقط ۴ عدد در کشور موجود است که یک نمونه از آن در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک مستقر می باشد.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات خوب دیگر گسترش بخش آی سی یو در این مرکز بود و ۲۰ تخت ویژه آی سی یو نیز به تعداد تخت های قبلی اضافه شد.

متولی سلامت استان مرکزی افزود: امیدواریم در آینده ای نزدیک به همت خیرین با بهره‌برداری از فاز سوم ساختمان این مرکز ، بخش جراحی آنکوسرجری را افتتاح نموده و جراح فوق تخصصی سرطان را جذب خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از مجهز شدن به این دستگاه ها، این مرکز یکی از بهترین مراکز غرب کشور بود و مطمئن هستیم با بروز نمودن و ارتقای بیمارستان، این مرکز به یکی از بهترین بیمارستان‌های کشور تبدیل خواهد شد.

دکتر جمالیان خطاب به مردم استان مرکزی گفت: به منظور کاهش بیماران سرطانی و همچنین عوارض بیماری، مردم سعی نمایند که به بخش غربالگری این بیمارستان مراجعه کنند تا در صورت تشخیص این بیماری پزشکان بتوانند در مراحل اولیه بیماران را درمان نموده و با کمترین عوارض مواجه شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از کمک‌های همه جانبه و بی دریغ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، دکتر حسن طاهراحمدی و محسن ابدال تشکر و قدردانی کرد و همچنین از زحمات بی انتهای خیرین که در همه مسائل بازوی کمکی دانشگاه بودند، سپاسگزاری نمود.


نظر شما :