خیز دوباره کرونا در استان مرکزی / شناسایی ۲۳۰ مورد جدید در ۲۴ ساعته گذشته در استان مرکزی

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۴ کد : ۱۲۰۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۵۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از افزایش تعداد مبتلایان و بستری ها در موج سوم ویروس کرونا در استان مرکزی خبر داد.
خیز دوباره کرونا در استان مرکزی / شناسایی ۲۳۰ مورد جدید در ۲۴ ساعته گذشته در استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۰ مورد جدید ابتلا در استان مرکزی شناسایی شده است که به این ترتیب تعداد موارد مبتلا به ویروس کرونا از زمان شروع آن در استان تاکنون به ۱۲ هزار و ۷۲۷ نفر رسیده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ نفر در بیمارستان های استان بستری شده اند که تعداد افراد مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان مرکزی بستری می باشند به ۱۸۱ نفر رسیده است و تحت مراقبت قرار گرفته و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: ۲۰۰ مورد از این بیماران جدید که شناسایی شده نیز به صورت سرپایی بوده که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۲ هزار و ۷۰ نفر به صورت قرنطینه و در منزل تحت مداوا و ارائه خدمات درمانی قرار دارند.

دکتر جمالیان در ادامه ضمن ابراز تاسف از مرگ ۵ هم استانی ناشی از بیماری کرونا در استان، خاطرنشان کرد: بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به ویروس از زمان شروع تاکنون به ۴۷۱ نفر می رسد.

وی ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی برای کلیه بیماران و هم استانی های عزیز، اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون بیش از ۱۱ هزار و 664 نفر از مبتلایان و بیماران بهبود یافته و از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از کلیه هم استانی ها خواست تا همچنان با جدیت هرچه بیشتر نکات بهداشتی و پروتکل های ابلاغی را رعایت کنند.


( ۱ )

نظر شما :