همکاری و همراهی مردم با مدافعان سلامت در پایتخت گل کشور

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۰ کد : ۱۲۰۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۵۸
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: همکاری مردم و همدلی پرسنل در سیستم بهداشت و درمان شهرستان محلات قابل تحسین و ستایش است.
همکاری و همراهی مردم با مدافعان سلامت در پایتخت گل کشور

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید رضا سلطانی در حاشیه سفر به شهرستان محلات، افزود: در این روزهای سخت کرونایی و طولانی شدن شیوع آن و مدت زمان این بیماری، کارکنان، پزشکان و پرستاران و کلیه همکاران ما در این شهرستان، تلاش های فراوان و قابل توصیفی در جهت کنترل این بیماری و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر آن و کاهش تلفات همشهریان خود انجام داده اند.
وی اظهار داشت: ستاد دانشگاه سعی خواهد کرد به منظور حفظ سلامتی و ارتقاء سلامت و درمان همه همکاران، برنامه ریزی کرده و اقدامات خوبی برای حفظ انرژی و آمادگی هرچه بیشتر و مطلوب تر آنان برای مواجه با ویروس کرونا در ماه‌های آتی ترتیب دهد.
وی تاکید کرد: در این بازدید از نزدیک با مشکلات و چالش‌های پیش روی همکاران در شهرستان محلات آشنا شدیم و ضمن  پرداخت بخشی از معوقات بیمارستان و رسیدگی به برخی امور، امیدواریم در آینده ای نه چندان دور بسیاری از مشکلات مطرح شده و البته پرداخت نیمی از معوقات پزشکان و پرستاران را انجام دهیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از برخی از پروژه های عمرانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات بازدید و ابراز امیدواری کرد، این پروژه‌ها در زمان و موعد مقرر مناسب به اتمام برسد.


( ۲ )

نظر شما :