پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به سبزپوشان نیروی انتظامی

۱۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۲ کد : ۱۲۰۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۰۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی طی پیامی هفته نیروی انتظامی را به همه سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی تبریک و تهنیت گفت.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به سبزپوشان نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب می باشد برای تجلیل از بزرگ مردان جان بر کفی که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

بی شک نیروی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران، با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و  ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و با توکل به خداوند متعال، اساسی ترین نقش را در ایجاد امنیت و نظم در جامعه بر عهده دارد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برخاسته از مردم، متعلق به مردم و محل اطمینان و اعتماد مردم می باشد به نحوی که همین جایگاه و پشتوانه مردمی امروز پلیس ما را الگو و موجب تمایز آن از پلیس سایر کشورها کرده است.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش های ارزنده و عملکرد مؤثر کلیه پرسنل نیروی انتظامی که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند بخشنده مهربان با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت را در زمینه ی پیشگیری و کاهش جرایم در استان مرکزی تامین می نمایند تقدیر و تشکر می نمایم و موفقیت روز افزون آن عزیزان از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

دکتر حسن طاهراحمدی – 16مهر ماه 1397

کلید واژه ها: دکتر حسن طاهراحمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک پیام تبریک هفته نیروی انتظامی


نظر شما :