ایثارگران قدیم قدردان زحمات سربازان جدید

۰۳ مهر ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۱ کد : ۱۲۱۰۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۰۶
دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی و جمعی از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس از مدافعان سلامت در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک تقدیر و تشکر کردند.
ایثارگران قدیم قدردان زحمات سربازان جدید

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر جمالیان در این دیدار، گفت: اکنون در جبهه نبردی دیگر هستیم، سنگر همان سنگر است و دفاع در میهن اسلامی ادامه دارد، سالیان پیش دفاع از خاک طنین انداز بوده و امروزه دفاع از جان و سلامتی مردم مهم است.
وی افزود: ایثارگران و جانبازان قدیم هشت سال دفاع مقدس، امروز از شما سربازان سلامت که خالصانه و صادقانه در جبهه سلامت فداکاری می کنید، تشکر و قدردانی می‌کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: جامعه قدردان زحمات شما عزیزان می باشد و سختی های کار شما را درک می کنند به همین دلیل امروز در برابر جانفشانی های شما سر تعظیم فرود می آوریم.
وی بیان کرد: در این بازه زمانی سخت و طاقت فرسا صحنه های فراموش نشدنی از ایثار و فداکاری کادر درمانی و بهداشتی در خط مقدم خلق شده است.
دکتر جمالیان تصریح کرد: نیکی و قهرمانی کادر درمان و بهداشت برای نسل آینده در تاریخ این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند و عشق و ایثار شما عزیزان در سنگر سلامت زبان زد عام و خاص خواهد بود.
وی در پایان تاکید کرد: همواره تا آخرین نفس در کنار شما عزیزان ایستاده ایم و حمایت تان می کنیم، بدانید لحظه ای نیست که به یاد شما نباشیم.


( ۵ )

نظر شما :