از لحاظ هزینه‌ها با دانشگاه های تیپ یک برابر و از لحاظ بودجه اختصاص یافته معادل دانشگاه های تیپ دو هستیم

۰۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۲ کد : ۱۲۲۲۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک: از لحاظ هزینه‌ها با دانشگاه های تیپ یک برابر هستیم و این در حالی است که بودجه اختصاص یافته به ما، معادل دانشگاه های تیپ دو می باشد.
از لحاظ هزینه‌ها با دانشگاه های تیپ یک برابر و از لحاظ بودجه اختصاص یافته معادل دانشگاه های تیپ دو هستیم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه هیات رئیسه دانشگاه، افزود: با توجه به سرمایه های موجود و توانمندی اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک باید به سمت هدف، تیپ یک شدن، حرکت کنیم.
وی اظهار داشت: گام اول ایجاد باور در بین همکاران و گام بعدی برنامه ریزی و اجرای سیاست‌گذاری ها به سمت توسعه  و رسیدن به این مهم در تمامی زوایا و حوزه‌ها از جمله آموزش، پژوهش، درمان، دانشجویی، روابط بین الملل و... می باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در حال حاضر هزینه های دانشگاه علوم پزشکی اراک، با هزینه‌های یک دانشگاه تیپ یک برابری می کند و این در حالی است که بودجه اختصاص یافته به اراک و استان معادل تیپ ۲ است.
وی با اشاره به اینکه اعضاء هیات رییسه به مزیت های تیپ یک شدن واقف هستند، گفت: موتور دانشگاه توان تحمل و پیشبرد این بار  اضافی را ندارد و برای  تقویت این موتور مستهلک، باید  قطعات آن تعویض و به موتوری نو که همان تیپ یک شدن است، تبدیل شود.
دکتر جمالیان در پایان به کار تیمی و اثر بخشی بهتر و بیشتر آن اشاره کرد و عنوان کرد: وظیفه دانشگاه و مسئولین که رسالت بزرگی است، تغییر فرهنگ و نگرش  است، گرچه این کار سخت و زمانبری است، اما باید این اقدام سرلوحه امور قرار گیرد چراکه  نفع ما در نفع جمع است.


نظر شما :